Takfeste til Davis Powerbeam VI

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Trancton sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Takfeste til Davis Powerbeam VI

Jeg har kjøpt meg en gammel Davis Powerbeam VI bare for å ha en projektor å se film på.

Dessverre har jeg ikke noe takoppheng, og på grunn av størrelsen på projektoren, er det ikke mange alternativer. Noen som vet om steder hvor jeg kan finne et takfeste som faktisk er stort nokk, eller som støtter Powerbeam VI, og som ikke er dyr? Evt, hvordan jeg kan mekke et selv? Noen som har noen tegninger el. liggende?

Newcomer systek sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Denne projektoren har to hull i bunnplaten hvor du kan skru inn to skruer med maskingjenger. Så alt du trenger å gjøre er å lage en plate med to hull for skruene og en stang til taket. Dersom du monterer projektoren vannrett med linsen i øvre kant av bildet, 90 grader mot lerretet, vil du få et rett bilde på lerretet. Har du ikke montert lerretet ennå, gjør du det etter at du har montert projektoren.

Dersom det ikke er viktig at det ser fint ut kan du jo være så frekk at du bruker patentbånd til å montere projektoren i. Kraftig patentbånd gjør det enkelt å finjustere projektoren om det trengs.

Pass på å ikke bruke for lange skruer. Skrur du til bunns har du ødelagt hovedkortet...

mvh Jan

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •