Panasonic AE 400 / 500 !

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic AE 400 / 500 !

Så at dette emnet ble nevnt under en annen tråd så jeg starter denne tråden om AE 400 / 500.

Det har gått rykter på Avsforum om at det skal komme en etterfølger til AE 300 en stund nå. Det var også en forhandler i Usa som hadde lagt ut litt info om denne, men den linken fungerer ikke lengre og informasjonen on AE 400 / 500 er nå borte.

Det sies at den nye Panasonicen skal komme ut i Japan dette året men det er ingen som vet noen ting. Jeg har sent en mail til www.pricejapan.com og spurt om de hadde hørt noe, men det hadde de ikke.

Oppløsningen på den ny projen skulle være som følger :

16:9 Native Resolution
    WXGA 1280x720
    1200 ANSI lumens
    1000:1 Contrast Ratio

Under $2000 selling price...according to the cracker AV site.

Arrives late November 2003

Det er heller ingen som vet om dette er en AE 400 eller en 500 men det spiller mindre rolle.

Bare tiden vil vise om dette stemmer, jeg håper i hvertfall at dette stemmer for da ryker min 300 ut til fordel for en AE 400/500

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har jeg forstått det riktig, så er dette KUN spekulasjoner.
    Det har vært snakket om AE400/500 helt siden AE200/300 ble lansert.
    Spesifikasjonene er tatt ut av løse lufta og basert på hva konkurrentene kommer med og hva som er det "naturlige" neste skritt...
    Ingen informasjon har kommet fra Panasonic.

Siden det er sluppet AE100/200/300, er det vel ingen som blir overrasket om det kommer en AE400 og en AE500. (Vi blir vel heller overrasket hvis disse modellene IKKE ser dagens lys).
    Men når de eventuelt kommer, er bare gjetninger foreløpig.

Selv er jeg veldig spent på den nye Z2 fra Sanyo. Jeg håper selvfølgelig at denne leverer det den blir hypet opp til. Og jeg håper selvfølgelig også at Panasonic kommer med en skarp konkurent til denne, med tilsvarende spesifikasjoner, så fort som mulig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •