Mitsubishi XD450U, perfekt for både dagslys og hjemmekino ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mitsubishi XD450U, perfekt for både dagslys og hjemmekino ?

Har vurdert en projektor som denne:
    http://www.projectorcentral.com/Mits..._ColorView.htm

Hvis en søker også på NEC vil en finne ut at de har en projektor med samme navn, og det betyr vel at den kan fås også i Norge ? Den har ikke støvfilter !!?, og iflg dette reviewet av projektorcentral kan den stilles fra 2600 AL til 500 AL i hjemmekinomodus:
    http://www.projectorcentral.com/mitsubishi_xd450u.htm

Dette kan virke perfekt for meg som bygger en loftstue og har (dessverre) store vinduer. Har irritert meg ihel over at hjemmekino kanskje nå er en saga blott. Men, ut fra spec-en på denne PJ ser det ut som problemstillingen kan løses ??
    Er dette for godt til å være sant ? Noen som har erfaringer med denne eller liknende serier ??

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok for godt til å være sant, så lenge du ikke ønsker 4:3? Det ser heller ikke ut til at man kan kutte lysstyrken ned til 500AL, men heller med ca 25%. Dette gjøpr at man i en hjemmekino vil få snøblink Det tredje er at det bare er 2X hastighet på fargehjulet, noe som gjør at regnbuene vil være svært fremtredende. Jeg ville siktet på 4X eller mer.

My 5c

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm.....har X1 i dag, ikke problemer med 2X hastighet.

AK - hvilken projektor kan du eventuelt anbefale med lysstyrke >2000 AL og 4x rotasjon ? Jeg sliter med å finne projektorer som kombinerer begge disse alternativene...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AK - hvilken projektor kan du eventuelt anbefale med lysstyrke >2000 AL og 4x rotasjon ? Jeg sliter med å finne projektorer som kombinerer begge disse alternativene...
    Trenger du så mye lysstyrke? Faktisk finner jeg heller ikke noen som kombinerer begge disse. :?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •