Optoma H30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Optoma H30

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Optoma H30

Hei. Kjører et oppsett med Optoma H30 og Denon 2900, kjører prog. signaler fra DVD spilleren (både i PAL og NTSC). Når jeg ser film med prog. fra DVD spilleren får jeg forstyrrelser i bildet (ca. 3-5 ganger i løpet av en film. Forstyrrelsene er for det meste en grønn stripe i bildet - noen ganger er det mer støy. Ikke verdens undergang, men enormt irriterende.

Har pratet med HiFi klubben som har solgt meg utstyret, men de har ikke peiling. Før jeg demonterer nøye instilt prosjektor ønsker jeg og finne ut om noen har erfart lignende, og om de kom fram til om probemet ligger i DVD spilleren eller i prosjektoren.

Newcomer Mithrandir sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo bare å prøve med en annen DVD spiller for å finne ut hvor problemet ligger.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde ikke vært noe problem hadde bare de andre i min vennekrets hatt "skikkelige" DVD spillere (les: med prog.scan), men akk, så er det ikke. Har selvfølgelig vurdert dette, men......

Newcomer AlexanderK sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får en 1 cm tykk grønn stripe som går heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt nederst på skjermen (100") når jeg bruker dekoderen min.
    Det skjer ikke når jeg bruker DVD eller Nintendo, så jeg regner med at det er dekoderen som ikke er helt enig med projektoren hvordan bildet skal være..
    Hvorfor det skjer, aner jeg ikke. Har ikke giddi å bry meg noe om det.. :roll:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •