PT-AE700: Resonans i viften

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PT-AE700: Resonans i viften

Har nettopp kjøpt meg en PT-AE700, en utmerket prosjektor synes jeg. Men etter noen dager oppdaget jeg at viften lager en merkelig lyd når den går på det laveste. Virker som det blir en slags resonans i hele kassen, og den lyden er utrolig plagsom. Så fram til nå har jeg heller skrudd på lampen på HIGH, slik at også viften snurrer raskere. Det er altså mindre plagsomt støymessig enn når viften går i LOW-modus.

Noen som har erfart noe liknende? Hvordan blir det å klage på denne feilen tro?

I tillegg har jeg merket at når jeg ikke tar ut stikkontakten, eller bruker bryteren bak, så starter viften aldri på det laveste turtallet når jeg slår på pj'en. Er ikke det litt merkelig da? Skal vel ikke være noe som er varmt inne i pj når den står i stand-by, slik at temp-føleren for viften reagerer?

Men ellers er jeg strålende fornøyd med prosjektoren! Hvertfall etter at jeg fikk opp Adeo Greyvision på veggen

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har ikke kommet noe i viften? Hvis det er en teknisk feil kontakt selgeren, skal ikke bli så vansklig å bytte denne

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig ingen erfaring med en slik lyd, og må innrømme at det høres merkelig ut. Ville nok ta dette opp med selger så snart som mulig og reklamert på en skikkelig måte......

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •