Ny projektor...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny projektor...

Jeg hadde en gang en Panasonic 300, men den har så å si gått av med døden, så jeg blir nok nødt til å investere i en ny en. Spørsmålet er egentlig hvilken? Har tenkt å investere rundt 15.000,- i projektoren, men har selv ikke særlig greie på det, så tenkte jeg skulle benytte meg av ekspertisen her inne Var godt fornøyd med 300'en, og har lurt på den nye 700'en, som jeg har hørt har fått en del skryt. Men hvis det nå er en annen projektor som er like bra eller bedre, og til samme pris eller billigere, så kommer jeg nok til å vurdere den også
    Håper noen kan hjelpe meg med litt informasjon om de forskjellige alternativene, og hvor man kan få kjøpt de.
    På forhånd mange takk.

Active cinema_mort sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei har selv en optoma h30 nå og er veldig fornøyd med den.. det har jo kommet en ny som heter optoma h31, den skal jo være en del bedre både på kontrast og lysstyrke.. kanskje det kunne være noe, denne koster rundt 14000,-

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først og fremst bør du si om du skal ha LCD eller DLP. Er du sensitiv for RGB-flimmer? ER plasseringsvennlighet viktig for deg? Selv har jeg AE700 og er godt fornøyd med den. Men hadde jeg ikke vært følsom for RGB-flimmer hadde jeg nok valgt en DLP i denne prisklassen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden