ny prosjektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: ny prosjektor

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ny prosjektor

jeg tenker å skaffe meg en ny prosjetor til å se på tv i stuen,, men det er et par ting jeg lurer på:
    hva bør jeg se etter ? ansi lumens, og kontrast forhold er 2 ting som jeg kommer på selv..
    noen som har noen bra prosjektorer, og lerret som ikke koster hele hus lånet? har liksom ikke en bunn løs lommebok(enda)
    jeg trenger også et tv kort, men jeg vet heller ikke hvilket jeg skal velge av det,,
    en ting til hvor my strøm bruker en prosjektor sann sirka,, har en som er helt paranoid på strøm bruken her i huset, så det kan ikke ta mega Watt for å si det slik

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du ikke kan dimme lyset fullstendig i stua ville jeg prioritert lysstyrke fremfor kontrast.

Viftestøy er jo ikke uvesentlig.

En projector bruker neppe mer enn 300W og det er 80% varme, så det er ikke helt bortkastet 9 mnd i året

Pinnacle TV kort anbefales. Send meg en PM så kan du kjøpe ett billig av meg 8)

MVH
    Frank

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil du ha et billig lerret, er GreyLine i løsmeter et meget godt alternativ. Dette forutsetter at du bygger en ramme selv, og har et sted den kan henge permanent.

Dette er også den beste løsningen med tankepå et bølgefritt lerret. Ellers har man jo også Goo-mallinga, men vet ikke hvordan den fungerer med LCD eller DLP.

Mitt lerret kom på under 2000 kroner inkludert materialer, og jeg er kjempefornøyd!

Lykke til, og husk at god planlegging er viktig for et godt resultat!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •