Screenplay 4800

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Screenplay 4800

Hei alle sammen
    Som dere ser så er jeg ny på dette forumet, og ville bare takke for all infoen som dere legger ut her.
    Jeg er for tiden student i Australia, og leier en ganske stor leilighet her nede, og har alltid hatt VELDIG lyst på en projector. Så jeg tenkte, horfor ikke sjekke priser nå når jeg er i utlanded anyway!
    Budsjettet mitt er rimelig lavt så jeg har lest masse om infocus X1, sjekket priser osv, her nede i Melbourne koster en X1 ca 13.000 nok.
    Men etter masse research så fikk jeg en pris på den nye Screenplay 4800 for 10.000 nok. helt ny og så at 4800en var mer rettet mot mitt bruk som er TV og hjemme kino. Jeg har også kjøpt et LP morgan lerret (Rondo) 92" som jeg venter på.
    Jeg har enda ikke fått prosjektoren eller lerrete, men håper at jeg får alt nå på fredag eller mandag-tirsdag neste uke (leverings tiden på alt er 1 uke).

Hvis noen er interesert i å vite mer om denne prosjektoren og lerrete så kan jeg skrive en oppdatering etter jeg har teste alt ut!

Boy o' boy im looking forward to this!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ScreenPlay 4800 er vel akkurat den samme som X1, med unntak av litt andre fabrikk-instillinger.

Dette burde forøvrig kanskje vært postet under projektorer opp til 30k...

Gratulerer forøvrig med ny hjemmekino!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hei Cracchus, og velkommen til forumet!

Det er selvsagt flott om du gjør en aldri så liten "review" av din kommende 4800! Har du for øvrig sett en X1, slik at du har en referanse? Kan alltids være greit med en referanse når en skal vurdere ulike detaljer ved et bilde, men det er selvsagt også spennende å høre hvilke førsteinntrykk du har selv uten referanse, det er ofte det folk som ikke bruker 12 timer i døgnet på projektor synes er viktigst!

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som Rinn sa, er 4800 akkurat den samme som X1 bortsett fra at 4800 har optimaliserte instillinger for video....
    10000,- høres også ut til å være billig.

Et review hadde vært fint nr du har fått testet litt.

Mvh

AK

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt Sanyo Z2 men fikk beskjed tidligere i uken at den ikke var å oppdrive før Januar kanskje ikke før Februar i Skandinavia. Kjøpte derfor Screenplay 4800 igår og både kona og meg ble veldig fornøyd med bildet (rett ut av boksen) med en gang til vi begynte å se regnbuer.....men etter en time så vi ikke særlig med regnbuer mer. Men problemet er at den er så vanskelig å plassere så den blir returnert idag ....Synd fordi vi var begge meget fornøyde med den. Spesiellt med tanke på prisen (13.000 vs Z2 til 19.000). Skjønner hvorfor den er budsjettvinner i diverse tester. :? Men nå blir det å vente utålmodig på Z2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •