Screenplay 4800

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Screenplay 4800

Hei alle sammen
    Som dere ser så er jeg ny på dette forumet, og ville bare takke for all infoen som dere legger ut her.
    Jeg er for tiden student i Australia, og leier en ganske stor leilighet her nede, og har alltid hatt VELDIG lyst på en projector. Så jeg tenkte, horfor ikke sjekke priser nå når jeg er i utlanded anyway!
    Budsjettet mitt er rimelig lavt så jeg har lest masse om infocus X1, sjekket priser osv, her nede i Melbourne koster en X1 ca 13.000 nok.
    Men etter masse research så fikk jeg en pris på den nye Screenplay 4800 for 10.000 nok. helt ny og så at 4800en var mer rettet mot mitt bruk som er TV og hjemme kino. Jeg har også kjøpt et LP morgan lerret (Rondo) 92" som jeg venter på.
    Jeg har enda ikke fått prosjektoren eller lerrete, men håper at jeg får alt nå på fredag eller mandag-tirsdag neste uke (leverings tiden på alt er 1 uke).

Hvis noen er interesert i å vite mer om denne prosjektoren og lerrete så kan jeg skrive en oppdatering etter jeg har teste alt ut!

Boy o' boy im looking forward to this!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ScreenPlay 4800 er vel akkurat den samme som X1, med unntak av litt andre fabrikk-instillinger.

Dette burde forøvrig kanskje vært postet under projektorer opp til 30k...

Gratulerer forøvrig med ny hjemmekino!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hei Cracchus, og velkommen til forumet!