benq pe 7800 + oppmuntrende ord!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

benq pe 7800 + oppmuntrende ord!!

Først av alt eg er ingen bilde eller lydfanatiker.. Men har allikevel et anlegg til en del tusen som passer meg, har kjøpt meg benq pe 7800 pj og med laken som lerret som eg er strålende fornøyd med...Bruker xbox og ps 2 som bildekilde og med vanlig s-vhs kabel på ca 10 meter...For meg er bilde helt utmerket,,, ;-D

Det eg mener er at eg er kjempefornøyd med bildet og kvalitet og at ikke ALLE behøver å kjøpe alt av monsterkabler,lerret og slikt,, men nu er eg bare en hobby: bilde og lydmann og forstår at folk vil bruke en del mer penger på slikt enn meg, men, men..

Det eg lurte på er om det er noen steder eg kan lese om benq 7800 da eg fant brosjyren til å være litt mangelfull i informasjon=?

Lampe tiden er på 1500 timer, er det noe eg kan gjøre med det? er det noen tips?

MVHFonnes

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det eg lurte på er om det er noen steder eg kan lese om benq 7800 da eg fant brosjyren til å være litt mangelfull i informasjon=?
    det ligger en offisiell tråd med masse kjekk info i denne kategorien. edit:+ en søkefunksjon øverst på siden.. :roll: )
    Lampe tiden er på 1500 timer, er det noe eg kan gjøre med det? er det noen tips?
    Er ikke helt sikker på hva du mener man skal kunne gjøre med det? du kan jo bruke den en time til.
    hvis du mener å få pæren til å vare så lenge som mulig, kan det hjelpe å rense den lille viften under pæren med f.eks. en datastøvsuger fra biltema, for å holde temperaturen nede.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt at du er fornøyd. Du skal dog ikke investere mye for å få bedre bilde. Dersom du bytter ut lakenet med f.eks en IKEA rullegarding vil bildet nok bli betydelig bedre. Et ekte lerret vil gi ytterligere forbedring i bilde.

BenQ7800 er en for god projektor til kun å brukes på et laken (synes nå jeg) ! :shock:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •