ASK C170

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: ASK C170

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ASK C170

Noen som kjenner til denne? Har lånt denne i helgen fra jobben, og koblet den opp mot min bærbare PC , med ATI Radeon 9600 kort via VGA. Syns faktisk bildet blir ganske bra. Ser jo at det ikke er optimalt, men på LOTR EE er bildet så bra at jeg glemmer å se etter.

Noen som har kjennskap til denne, og har noen tips ang innstillinger? Bruker lerret på ca 1,5 m og sender lyden analogt ut til stereoanlegget med Infinity Kappa 600 høyttalere. Fruen er reist bort i helgen, og noe sier meg at det blir sene kvelder. Tror dette kanskje gir meg et spark bak til kjøp. Må ha det, bare må ha det.. En vidunderlig verden.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja...er du fornøyd med denne så kan du vente deg en betydelig oppgradering av bildekvaliteten hvis du velger en pj som er beregnet til hjemmekino :wink: Den du har lånt er en rein presentasjons pj med høy lysstyrke, middels kontrast og dyr. Eneste fornuftige med den er at den er xga.

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4165

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo ikke 100%fornøyd, ser jo at det er mye å hente, men jeg ble overrasket over hvor bra bildene ble fra PC. Det var også kult å ha et oppsett hjemme med lerret på veggen, uten mye rot med stativer o.l.

Har jo sett endel demo-PJ i butikker og på messer, og vet jo at det vil bli mye bedre. Tror kanskje at HTPC vil være et alternativ når den tid kommer. Syns spesielt bevegelsene var bra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •