BenQ PE7700 (1280x720) - Side 47

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 47 av 47 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47
Viser resultater 921 til 933 av 933
    Newcomer Amrita sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SteelB
    6000 timer her , kan trygt si at den nye firmware'n fiksa biffen.

dette liker jeg, endelig har jeg klart å bruke penger på noe som ikke ryker med engang.
    ser frem imot tusener av herlige film timer ^^
    knock on wood...

alt som heter regnbue effect ser jeg heller ikke lenger, glare er borte å øya har vendt seg til fargeforandringen etter maling av lerret.
    kan ikke bli stort bedre nå,
    vell 1080p ville kansje vert noe hehe men trur erlig talt ikke jeg ville sett stor forskell.

jeg er fornøyd enkelt å greit
    takk til forumet som guidet meg til mitt kjøp:-D

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asdfteam
    Jeg har fått problemer med viftene på min PE7700, de lagde gradvis mer og mer ulyd (mest rett etter oppstart) og i går ville de ikke starte i det hele tatt. Ser at lampa tenner og det første bildet kommer, men når viftene skal begynne å gå kommer det bare en knirkelyd, og så slår projektoren seg av (overheat).
    Kan man bytte disse selv, evnt. hvor får man tak i viftemodul? Er dette 12V-vifter?
    ville nok ringt å hørt med forhandleren din om dem kan bistå og om d dekkes av garantien
    vist ikke ville jeg prøvd å se om vannkjøling er mulig ^^

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Svart skjerm ved tilkopling av ps3

Kan nokon hjelpe meg. HDMI-kabelen fungerar. Kopla til pc. Pc finn projektoren og eg får bilete på skjermen. Har testa ps3 med tv-en (med same kabel) og eg får bilete. Har reset playstation, og fått bilete på tv-en igjen, men når eg tek ein ny reset og koplar til projektoren så vert alt svart.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ufthak
    Kan nokon hjelpe meg. HDMI-kabelen fungerar. Kopla til pc. Pc finn projektoren og eg får bilete på skjermen. Har testa ps3 med tv-en (med same kabel) og eg får bilete. Har reset playstation, og fått bilete på tv-en igjen, men når eg tek ein ny reset og koplar til projektoren så vert alt svart.
    dette hører nok ikke under her
    men hjelp skall du få
    du må koble playstation til en tv eller pj med phono/s-video kabel
    så stille playstation inn til å sende over hdmi igen
    lånte en ps3 for enstund siden forbanna møkk at d ikke går automatisk
    kløna lenge med d. fikk den også i retur av kameraten da han ikke fikk brukt den på tv'n sin før jeg hadde stilt tilbake igen

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asdfteam
    Jeg har fått problemer med viftene på min PE7700, de lagde gradvis mer og mer ulyd (mest rett etter oppstart) og i går ville de ikke starte i det hele tatt. Ser at lampa tenner og det første bildet kommer, men når viftene skal begynne å gå kommer det bare en knirkelyd, og så slår projektoren seg av (overheat).
    Kan man bytte disse selv, evnt. hvor får man tak i viftemodul? Er dette 12V-vifter?
    ja da har jeg også møtt dette vifte problemet
    lurer på om d kan være lurt å utnytte situasjonen jeg er jo 3 års garanti på pj'n utenom lampa da
    hadde jo vert kjekt med helt ny pj tviler på at benq sitter inne med flere PE7700 på lager

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror kanskje jeg ville tatt kontakt med den butikken hvor jeg kjøpte prosjektoren hvis jeg var deg.

Noe som vet hvor mye 7700 går for brukt?Vurderer å selge min som er 2 år gammel pga flytting.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Eg fekk svar på at dette ikkje høyrte til her, men forstår vel ikkje heilt kor elles den høyrer til.

Eg har no testa litt vidare. Lånte ein annan projektor (benq w500) og alt fungerte som det skulle. Kan vel trygt gå ut i frå at problemet ligg i projektoren min og ikkje ps3. Synes allikevel det er rart når eg får opp bilete frå pc-en.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg fekk svar på at dette ikkje høyrte til her, men forstår vel ikkje heilt kor elles den høyrer til.

Eg har no testa litt vidare. Lånte ein annan projektor (benq w500) og alt fungerte som det skulle. Kan vel trygt gå ut i frå at problemet ligg i projektoren min og ikkje ps3. Synes allikevel det er rart når eg får opp bilete frå pc-en.
    ja dette var rart ja, alt fungerer men likevel ikke.

som sakt har jeg hatt ditt problem tidligere og det var i ps3'n jeg måtte gjøre instillinger for at d skulle fungere med min projector (samme som din) derfor sa jeg at problemet ikke hørte til i denne section av forumet.

har du no mulighet til å låne en annen ps3 å koble til din projector?
    dette ville i såfall gi deg et 100% klart svar hvor feilen ligger så lenge instillinger er satt riktig, altså hdmi ut i menyen på Ps3'n.
    (kan jo være seg at slikt fungerer automatisk på visse skjermer/projectorer, kan være derfor d fungerer hos andre, men som sakt hos meg gjorde det ikke det)

du kan jo også ta kontakt med benq
    BenQ Service Report
    de er svært behjelplige og kan mer om projectoren en det jeg gør
    de sender deg også en ferdig frankert post lapp for transport skulle d være nødvendig å senden den inn

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd å finne,men noen som vet hvor mye disse går for på bruktmarkedet?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett dem på Finn.no til rundt 5k.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte eg skulle seie korleis det gjekk med problemet mitt med ps3 og pe7700. Etter å ha funne ut at det høgst sannsynleg var eit problem med projektoren så vart projektoren sendt inn til reparasjon. Resultatet vart at at hovudkortet vart bytta ut. Og no fungerar alt som det skal.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte eg skulle seie korleis det gjekk med problemet mitt med ps3 og pe7700. Etter å ha funne ut at det høgst sannsynleg var eit problem med projektoren så vart projektoren sendt inn til reparasjon. Resultatet vart at at hovudkortet vart bytta ut. Og no fungerar alt som det skal.

^^ flott at du fikk bra respons der da
    har selv fått tilbud om å sende inn min på grund av at vifta begynner å bli gåen.
    kansje jeg skall be dem sjekka dette for meg også samtidig.

ikke at jeg orker å sende den inn enda trur jeg tar d rundt jule tider skall ut å reise da, så da passer d bra bare håper den lever så lenge ^^

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, min 7700 begynte å skru seg av en sjelden gang innimellom i høst, og blinket på "lamp". Kunne skru den på igjen, så var den OK. Dette forverret seg med tiden og rett før jul, så sluttet den å vise bilde fra HDMI. Noen ganger skrudde den seg av, andre ganger bare flimmer og tull på bilde.

Sendte inn til Anovo, de byttet mainboard.
    Nå får jeg den til å fungere med DVI->HDMI fra PC, men med Denon 3910 DVD spiller og Playstation 3 fungerer det ikke (3910=grønt vissvass bilde, PS3= sort bilde, har testet ps3 på HDMI TV, fungerer)

Noen som har vært borti liknende Har 7700 et input kort uavhengig av mainboard somkan være defekt tro?

Alle kilder har fungert med 720P i 1,5 år uten endring i oppsett, feilsøkingen har jeg gjort med fler HDMI kabler...

Blir vel en retur til Anovo etter litt krangling med de, de hevder den er testet OK etter bytte av mainboard.....

Side 47 av 47 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •