BenQ PE7700 (1280x720) - Side 32

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 32 av 47 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 42 ... SisteSiste
Viser resultater 621 til 640 av 933
  1. #621
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei
    Jeg har allerede fått ny pære, er det da bare å slappe av, eller må PJ sendes inn for en oppgradering.

    Litt katta i sekken ?
    Dersom du har fått ny pære, burde saken være grei. Men som Tiger sier, dette er ei suppe :-?

  2. #622
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmm, tydeligvis mange som har fått forskjellige beskjeder her når de har ringt BenQ. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle bare sitte på prosjektoren til de sendte meg en annen med ny pære.. Har ventet 3 uker nå.. Min er også juni 2005. I følge Anovo så har de veldige problemer med å få inn deler og pærer fra Benq for tiden. De får noen sendinger , men har ikke peiling på hva de får før de har den i hus.

  3. #623
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Min beskjed er så og si helt lik SteelB sin beskjed.

  4. #624
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    dumt spm?

    sikkert ett dumt spørsmål men jeg spør allikevel! Jeg har også en 7700 og har ikke merket noe problemer. (projector har gått ca 170 t). Bør jeg sende inn projector/ pære før jeg merker noe eller bør jeg vente å se til eventuellt problemet dukker opp?

  5. #625
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    sikkert ett dumt spørsmål men jeg spør allikevel! Jeg har også en 7700 og har ikke merket noe problemer. (projector har gått ca 170 t). Bør jeg sende inn projector/ pære før jeg merker noe eller bør jeg vente å se til eventuellt problemet dukker opp?
    Jeg er rimelig sikker på at din projektor da har en "god" pære. Du trenger nok ikke bekymre deg.

    Jeg fikk min bytteprojektor idag, men desverre er det pæren som er problemet. Jeg flyttet pæren over fra den gamle til den nye, men samme flimringen. Da ser det ut til at jeg også må belage meg på å vente en stund på ny pære.

  6. #626
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvilken firmware står i din "nye" projektor Ak?

  7. #627
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, det får man si.. Den var ikke mye ny.. Version 0.32, A00. Datert 21mars 2005. Anovo er virkelig flinke.

  8. #628
    Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ah, herlig. Gleder meg til jeg evt skal i kontakt med dette "service"-opplegget.

  9. #629
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Servicen til BenQ er egentlig strålende den, det er bare det at dette flimmer problemet med 7700 har blitt litt misforstått rundtom. Og når det da finnes flere "løsninger" på problemet, da blir det kluss. Uansett er det ihvertfall helt sikkert at det er pæren som er problemet i de fleste tilfeller.

  10. #630
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ta ut pæren. Smokk den med en hammer.
    Ring BenQ og si; Ooops. Der røyk pæren før garantien gitt!

    (Du trenger ikke smokke pæren før du har fått ny i posten, eller hvis de insisterer på å få din pære i retur).

    Er jo nesten så det frister å løse problemene på den måten når man føler at man ikke blir hørt.

  11. #631
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk ny beskjed fra Anovo nå :???: , hvis pæra er gåen skal den sendes inn til Anovo som da gir beskjed til BenQ i Nederland som igjen da sender en ny pære. Firmware oppdateringen skal Anovo på Kjeller ta i neste omgang, men de har ikke fått utstyret til å gjøre dette ennå :???:. Er jo nesten så en ikke gidder all bryderiet til slutt..

  12. #632
    Active klodrik sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SteelB
    Fikk ny beskjed fra Anovo nå :???: , hvis pæra er gåen skal den sendes inn til Anovo som da gir beskjed til BenQ i Nederland som igjen da sender en ny pære. Firmware oppdateringen skal Anovo på Kjeller ta i neste omgang, men de har ikke fått utstyret til å gjøre dette ennå :???:. Er jo nesten så en ikke gidder all bryderiet til slutt..
    har du en e-post eller et tlf nr til anovo? skulle hatt tak på de jeg også

  13. #633
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du kan ringe 63804530

  14. #634
    Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SteelB
    Firmware oppdateringen skal Anovo på Kjeller ta i neste omgang, men de har ikke fått utstyret til å gjøre dette ennå
    Utstyret? RS232-kabel og software? Det kan ikke være enkelt å få tak i nei.

  15. #635
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Du kan ringe 63804530
    eller 63804511 som er servicesjefen..

  16. #636
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da jeg snakket med Anovo (over en måned siden) sa de at kabel og firmware var på plass, men jeg trengte ikke å sende inn før de hadde de 2 datakortene som skulle byttes.
    De skal ta kontakt når det skjer noe.
    (JADA!??!)

  17. #637
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vi får spy på med litt kontaktinfo her folkens, og mase systematisk på de rette stedene.

    Anovo.no
    63804530 Sentralbord
    63804503 logistikk.
    63804511 servicesjefen.
    63804538 Fredriksen, vet godt hva det dreier seg om på PE7700


    BenQ Europe
    Henry Peeters
    H.Peeters@BenQ.com

    Peeters vet mye om denne projektoren.
    Sendte meg mail straks ny firmware var klar (tidlig juli). Han var en av de som kjente til utviklingen av firmware. Da jeg fikk vite av BenQ RMA at det ikke var kommet ny firm og refererte til Peeters, så var de plutselig enige om at det var kommet ny firm.
    Ble jo selvsagt overført til Anovo etter en stund (hvor alt stopper opp).

  18. #638
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det egentlig noe problem med powersuplpy i det heletatt egentlig? Slik jeg har forstått det er det kun pæren som er et problem.

  19. #639
    Active klodrik sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    kontaktet anovo i dag og der sa en kar att jeg måte få et rma nr først som jeg får hos rma helpdesk norge tlf 23500085.så kunne jeg sende pæren til anovo med rma nr skrevet på pakken. så sender anovo pakken til nederland og nederland til anovo og til meg. noe så tungvint, er det ikke pærer til benq pe7700 å oppdrive i norge? så hvis ei pære rykker osv tar det flere uker å få en ny en. dette syns jeg er laterlig dårlig.
    gjelder dette pj av andre modeler også?

  20. #640
    Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Grunnen til at det er så tungvint akkurat nå, er at markedet er støvsuget for nevnte pære. Det er bare midlertidig, og så fort den situasjonen snur, vil det være anovo som sender ut nye pærer.
    Mvh Gorm

    ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Side 32 av 47 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 42 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •