Generellt om projektorproblemer..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Generellt om projektorproblemer..

Ved å lese på dette forumet og andre forum som omhandler prosjektorer får jeg inntrykk av at det er VELDIG mange som opplever problemer av div.art. med prosjektoren etter kort tids eie.
    Bare å lese denne tråden her skremmer virkelig en fersk prosjektoreier : http://www.avforum.no/forum/viewtopic.php?t=14377

Hvorfor er det slik at det er så utrolig mye problemer med prosjektorer i forhold til andre elektriske varer(tv ,dvd osv.) ?

Har jo enda ikke opplevd noen problemer med min,men har bare brukt den 5 minutter også da...
    Og jeg har diverse problemer med å få service på den da jeg ikke bor i Norge....

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det blir litt feilt balansert bildet av problemstillinger.
    Fordi som regel i et slikt topic og andre bidrar de som har hatt problemer.
    Skulle vi hatt lignende topic med "mitt fungerte greit" eller "pæren lever enda" så hadde inntrykket blitt rettet opp igjen hvis deltakelsen hadde vært representativ i den retningen.

Vi er flinke til å skrike og syte når noe ikke fungerer, samtidig som vi holder kjeft når tingene er ok.

Det er derfor veldig lett å sitte igjen med feilt inntrykk av produkter etter å ha gått gjennom noen "problem topics".

Jeg har hatt X1 i over 1 år nå, og har ingen feil eller mangler.
    Selvsagt oppdager jeg ting som kunne vært løst annerledes/bedre, men det er fordi jeg vokser i forhold til produktet.

Finnes nok av ordinære tv-er som er blitt returnert pga feil i billedrør eller annet, men statistikken viser ikke her.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •