Dumt å kjøpe projektor nå??? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mange fornuftige råd der Roffe - i tillegg kan det være smart å vente noen måneder med å investere i nye versjoner av produkter for å dra nytte av andres erfaringer, la produsentene få en mulighet til å fikse bugs, samt dra nytte av noe prisreduksjon.

At dette ikke alltid fungerer perfekt er min egen oppgradering til BenQ 7700 et eksempel på - den måtte nemlig til softwareoppgradering tre uker etter at jeg kjøpte den (i januar 2006) - på den annen side fikk jeg en bra pris og kunne vrikelig kose meg med alle de positive erfaringene med denne projektoren her på forumet før jeg bestilte. Hadde jeg ventet 14 dager ekstra hadde jeg også fått en projektor med den siste softwareoppgraderingen.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Mitt råd: Få opplevd noen av de aktuelle projektorene i praksis før du kjøper. Det er forskjell på å lese spesifikasjoner og andres erfaringer og å selv oppleve i praksis.
    Enig! Ofte så hypes nye produkter såpass mye at det er en reell fare for å bli skuffet. På den annen side: Dersom man aldri har hatt / sett en projektor så vil man jo bli positiv uansett. Ref. "Jippi. Bildet er helt utrolig ut av esken, selv på et gammelt laken"...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •