DESPERAT i Bergen ! hjelp !!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 57
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DESPERAT i Bergen ! hjelp !!

Herregud Hi-fi klubben suger. Jeg har vært innom der 3 ganger nå i samme ærend,for å kjøpe Toshiba MT200. Første gangen stod ekspeditøren i 20 min. på telefonsamtale med kjæresten,da bare gikk jeg. Hadde det ikke vært for at Hi-fi klubben er de eneste som selger MT200 i bergen (såvidt jeg vet) ville jeg kjøpt den et annet sted,grunnet totalt mangel på service. Andre gangen jeg var innom hadde de ikke prosjektoren inne,og ekspeditøren lovte at den skulle komme neste tirsdag(idag).
    Og når jeg kom i dag ble jeg fortalt at jeg må bestille den slik at den kommer neste uke,noe som fyren forrige uke ikke sa noe om.

Problemet er at jeg trenger denne prosjektoren INNEN FREDAG !! fordi jeg må utolle den på fredag da jeg flyr tilbake til landet jeg bor i(Ungarn) på Søndag.

Nå er jeg totalt desperat...jeg må ha toshiba MT200 innen fredag og å skrike ut her er mitt siste håp.... ER DET NOEN SOM VET OM ANDRE STEDER ENN HI-FI-KLUBBEN SOM HAR TOSHIBA MT200 I BERGEN !!??
    (eller andre steder i landet, i aller verste fall må jeg ta buss til et eller annet sted)

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke hjelpe deg, men er enig i at HFK i Bergen suger big time. De yter dårlig service og har dårlig peiling på projectorer (det har de iallefall hatt de 2 siste gangene jeg har vært der).

I tillegg virker de uengasjerte når du trenger hjelp. Hadde vært fristet til å sende en mail/brev og fortelle ledelsen om dette, men jeg gidder ikke. Handler heller andre steder ! :evil:

Newcomer atarup sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får ta deg en tur til Stavanger. Her er servicen hos HiFi-klubben like elendig, faktisk enda litt dårligere når jeg tenker meg om, men jeg er relativt sikker på at jeg så projektoren "din" da jeg var innom i forrige uke :wink:

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atarup
    Du får ta deg en tur til Stavanger. Her er servicen hos HiFi-klubben like elendig, faktisk enda litt dårligere når jeg tenker meg om, men jeg er relativt sikker på at jeg så projektoren "din" da jeg var innom i forrige uke :wink:
    Helt enig...dette er en av grunnene til at jeg kjøpte meg Marantz hos HCK istedenfor Arcam, Denon eller NAD hos HFK...

Har desverre ikke peiling på om de har PJ du snakker om

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    OK, men uten å la dette bli en HFK-suger-tråd, klarer vi å hjelpe Stiigen med å skaffe en MT200 da?

Mitt forslag er;
    Hvis den er observert i Stavanger skal det være en smal sak å få sendt denne til HFK i Bergen slik at du kan kjøpe den der.
    I og med at tiden renner vil jeg foreslå at du pusher HFK på å bruke Overnatten-ekspress, da har du den til torsdag, i værste tilfelle fredag.
    (Tviler på at du får ordnet ting i dag, men i så fall kunne den vært i Bergen i morgen).
    Da skulle du uansett rekke å få papirene klar på å ta den ut av landet uten å momse den opp og ned i mente.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men jeg er relativt sikker på at jeg så projektoren "din" da jeg var innom i forrige uke
    hvis du mener at du så den på demo så vet jeg ikke om det hjelper....de hadde nemlig MT200 på demo også her i Bergen,men det var visst helt umulig å selge meg den,til tross for at de får ny forsyning med Mt200 neste uke....jeg ringer uansett og maser på dem i morgen og der hva jeg får til. Jeg har prøvd å kjøpe denne prosjektoren fra dem i 3 uker nå....det virker VIRKELIG ikke som de har lyst på mine 12 000 kroner..helt utrolig..
    Det er nesten så jeg begynner å vurdere å bare kjøpe en plasma-Tv isteden,men bare nesten,må jo få meg en MT200.
    Det er flere ting Ungarn er billigere på enn Norge....elektronikk er ikke en av dem....

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller du kan sende den med Flaggruten. Da er den fremme 4 timer etterpå, dersom du henter den på kaien. Jeg solgte min til en i Sandnes og det kostet kun kr 165 i frakt

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at de ikke vil selge utstilling er sikkert to grunner.

1. Du kommer til å kreve lavere pris på den.
    2. De må ta i bruk en ny demomodell når de andre kommer og også den vil måtte selges til redusert pris og med dagens avanser så er det ikke verdt det. For kanskje så tjener det bare 500 kr av de 12k du gir til dem.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. Du kommer til å kreve lavere pris på den.
    Det er akkurat det som er så rart....jeg sa nemlig at jeg kunne betale full pris for jeg har virkelig hastverk med dette kjøpet,men de sa likevel nei ,men det var en ung mann ,sikkert under 18, kanskje han ikke visste bedre.....

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ring klubben i Grimstad 370 44615 i morra, eller gi meg beskjed så skal du få lagerstatus/levering NÅ med en gang, så desperat som du er....

Dag SVS Johnsen måtte også til Grimstad for å få varer.......på minuttet

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En trist historie du kommer med, får håpe det løser seg med projektoren og tidsfristen. For en del år siden besto hifiklubben stort sett av hifi entusiaster, og det var både lærerikt gøy og interessant å stikke innom, nå høres det mer likt en elkøp avdeling. :cry:

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stiigen
    Det er akkurat det som er så rart....jeg sa nemlig at jeg kunne betale full pris for jeg har virkelig hastverk med dette kjøpet,men de sa likevel nei ,men det var en ung mann ,sikkert under 18, kanskje han ikke visste bedre.....
    Snakket med samme fyren igår (om noe annet). Han var fullstendig forvirret, og ute av stand til å svare på noe som helst eller gi noe fornuftig informasjon. Tipper han har arbeidsuke eller lignende. Det må da være mulig å få kjøpe den om du snakker litt bestemt til en av dem (for eksempel damen som er butikksjef, hun kan ikke noe om det de selger, men hun burde fikse normal kundeservice).

off-topic: nå blir det visst litt drittslenging her. Men..... hun fikk jobben fordi hun hadde gjort det bra i en annen lederstilling, idiotisk!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    off-topic: nå blir det visst litt drittslenging her. Men..... hun fikk jobben fordi hun hadde gjort det bra i en annen lederstilling, idiotisk!
    Og på hvilket annet grunnlag skal en ansette en leder basert på ? At han/hun har gjort en dårlig jobb tidligere ? :wink: En trenger ikke å være en god leder selv om en kan mye om Hi Fi og motsatt.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan gikk det? Fikk du kjøpe den?

edit: Nei, men er du daglig leder i en hifi-sjappe og står der hver dag og skal selge varer blir det noe annet enn å sitte på et kontor styre dem som selger forsikring pr. telefon (om jeg ikke husker feil).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan gikk det? Fikk du kjøpe den?
    Har nå snakket med hifi-klubben i Stavanger...de hadde 1 Mt200 igjen (!) .
    Han var visst alene i butikken så han var ikke sikker om fikk tid til å stikke innom flaggruten....han skal ringe tilbake om det....jeg ser på dette som en siste mulighet,hvis jeg skal bestille den fra andre steder i landet blir det mest sannsynlig altfor mye å betale i frakt,men flaggruten virker noenlunde rimelig.....
    maste også litt mer på hifi senteret i Bergen,og fikk vite at lagerene til Toshiba i Danmark er tomme,slik at det er helt umulig å tak i denne noen sted i landet før etter 1. februar ,visst ikke da butikken har den på lager..noe som ikke virker så sannsynlig ettersom dette tydeligvis er en uhyre populær prosjektor......og den eneste prosjektoren jeg har lyst på no (med unntak av AE700 som jeg virkelig har lyst på,men som sprekker budsjettet en smule)

Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ring Ørjan i HFk Trondheim, han har en med 99 timer på samt at han kanskje får inn nye i løpet av dagen ! 73879380
    Hyggelig og kunnskapsrik kar!

Lykke til

PS Hils ham fra Niels Christian

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flaggruten fungerer som bare det. Pakken leveres på kaien max 1/2 time før avgang. Han fyller ut avsende og mottaker. Betaler ca kr 150-200. Du henter esken på kaien i Bergen ca 4 timer etterpå.

Det går vel en båt kl 1600 fra Stavanger. Maser du litt bør du kunne få sendt projektoren med den, og da har du den i kveld. Genialt og enkelt.

Newcomer Mithrandir sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk du tak i prosjektor?
    du kan jo kontakte hifi klubben online. De holder vel også til i Bergen.
    Men jeg vet ikke om de deler lager med HFK Bergen. :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flaggruten fungerer som bare det. Pakken leveres på kaien max 1/2 time før avgang. Han fyller ut avsende og mottaker. Betaler ca kr 150-200.
    Oki...nå er pengene sendt på nettbank....forhåpentligvis på hifiklubben sin konto innen i morgen.
    Jeg håper at flaggruten er til å stole på da......jeg vil ikke ha noe som pleide å være en Mt200 før det ble kastet frem og tilbake og tråkket på i båten....jeg kjenner litt nerver no...livredd for denne skjøre,steindyre saken......... :?
    Så da får jeg den forhåpentligvis til imorgen ettermiddag....også bærer det rett till nærmeste tollkontor for å få stemplet noen papirer slik at jeg kan få 3000 kroner tilbake på den.....

Ring Ørjan i HFk Trondheim, han har en med 99 timer
    prøvde å ringe ham tidligere i dag,men fikk ikke svar. Hvis han selger denne demomodellen var det da med rabatt,eller vanlig pris? ...det er uansett for seint for meg no...

Newcomer atarup sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble jo en artig liten historie dette. Regner med at du lar oss vite hvordan det gikk til slutt :wink: Lykke til med din MT 200 :?: :?: :!:

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •