DESPERAT i Bergen ! hjelp !! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 57 av 57
    Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av anita
    i Norge er vi så heldige å ha webshopen i samme lokaler som Hi-Fi Klubben Bergen.Dette gjør at vi som oftest er litt mer oppdatert på hva som skjer der enn for eks. resten av landet.

.Hva som måtte settes ut på sidene er ikke noe vi blir oppdatert på.Det hender de får tak i et produkt som vi ikke engang skal få i butikkene og selger det ut med en gang.

Det er umulig for en ansatt i Hi-Fi Klubben å til enhvertid vite hvilke produkter som ligger ute, så sant det er produkter utenfor våre ordinære varer.
    Det er faktisk ikke vanskeligere enn at de gir dere en utskrift over hvilke nye produkter som er blitt lagt ut, dersom det er noe utenom basis-sortimentet. Umulig er vel å ta litt hardt i (eventuelt kan de sjekke om det er noen nyheter på siden når de kommer på jobb / abonnere på nyhetsbrevet pr. epost). Ellers er det vanlig i kjeder at man kan "holde av" / sende varer i samkjørte butikker. Dette gjelder alt fra sko til forsterkere. Ikke fordi det er mest lønnsomt for kjeden (men det er det jo på lang sikt), men fordi slikt er i tråd med god kundebehandling og service.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, Anita. Det er godt og viktig at vi her på forumet får høre din side av saken. Alt du sier virker rimelig, og jeg vet godt at det å drive butikk ikke er noen enkel sak. Kundene blir liksom aldri fornøyde, uansett.

Jeg er ikke langsint eller noen grinebiter, og finner sikkert veien tilbake til HFK ved anledning. Spesielt etter din gode og ydmyke holdning.

PS Jeg er selv Stavanger-mann, strandet i Bergen (med referanse til at bergenserne foretrekkes) :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ville jeg heller beholdt den til en av mine kunder i Bergen
    Vel...jeg er ihvertfall glad du ikke er sjef i Stavanger...da hadde jeg vért prosjektorlös.... :P

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stiigen
    ville jeg heller beholdt den til en av mine kunder i Bergen
    Vel...jeg er ihvertfall glad du ikke er sjef i Stavanger...da hadde jeg vért prosjektorlös.... :P
    Du leste tydeligvis ikke svaret hennes, for da ville du ikke kommentert det slik.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, det ble mye dette her Jeg må bare legge til en liten ting etter å ha lest et par innlegg her.
    Jeg syns ofte at kundene kan ha en tendens til å undervurdere hvor stor driften innforbi dette feltet er.
    La oss si det i snitt legges ut mellom 10-20 nye produkter hver dag på nett, som veldig ofte også er borte neste dag.Er det da forsvarlig å forvente at mine ansatte skal kunne disse på rams med pris og nummer??
    For ikke å snakke om hvis det er et dagspris produkt som på det verste kan forandre pris 5-10 ganger om dagen.
    Jeg syns ikke det.La meg bare få nevne at vi i tillegg til å lære oss nye produkt, mottar produkt som skal på service (10-30 apparat per dag),like mange som skal ut til kunder igjen selvsagt,
    får varer tilsvarende en veri på flere millioner kr
    2 ggr per uke!Vi har i Bergensbutikken 132 ulike sorters høytalere stående i demo osv,osv.
    Håper du forstår at nyhetsbrev i denne bransjen her ikke fungerer.

Mvh Anita Kristensen,Hi-Fi Klubben Bergen

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :shock: :lol:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det er genialt at bransjefolk kommer inn og forsvarer seg, og Anita her tar dette veldig bra.

Sikkert flere butikksjefer som burde gjort akkurat det.

Om ikke lenge naa, saa er hun hektet hun ogsaa... Allerede begynnt aa bruke smilyes og greier. He he, tull.

Kjempebra Anita, dette staar det respekt av. Skal ta meg en tur innom klubben i Bergen neste gang jeg er der

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen forventer at dere skal kunne produktene på rams, ei heller priser, dersom disse endres hele tiden. Men det forskjell på produkter. De som det selges mest av eller som er mest i "vinden" bør en iallefall kjenne til, dvs f.eks de mest kjente Denon receiverne og DVD spillerne, etc.

Når det gjelder projektorer, bør dere kunne alle dere har, fordi det er ikke så mange. Jeg har aldri vært i butikken når det har hengt mer enn 2 projektorer i testrommet. En bør forvente at man kjenner disse, eller hva ? På hjemmesiden deres er det pt 6 projektorer, 3 BenQ, 1 Optoma og 2 Toshiba. Ikke uoverkommelig å kunne hovedforskjellene mellom disse.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At vi skal kunne disse er helt udikutabelt, det skal vi alltså.

Mvh Anita Kristensen, Hi-Fi Klubben Bergen

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med mulighet for at dette vsporer litt så vil jeg gjerne ligge inn noen godord om hfk bergen. Da leveransen av min mt200 tok litt lengre tid en antatt fikk jeg låne demo h30'en deres. Bra service og godt skussmål fra meg.
    Mvh
    Oddbjørn

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fælt til knefall for bransjen dette var da! Her begynner man å krype og unnskylde seg straks lederen for ei lokal HFKsjappe forsvarer seg! :roll:
    Gidder ikke kommentere innholdet i forsvarstalen til anita, men hadde vært OK om hun klarte å bruke space bar mellom hver setning - eller er ikke det standard i HFK Bergen? :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av macca
    Fælt til knefall for bransjen dette var da! Her begynner man å krype og unnskylde seg straks lederen for ei lokal HFKsjappe forsvarer seg! :roll:
    Gidder ikke kommentere innholdet i forsvarstalen til anita, men hadde vært OK om hun klarte å bruke space bar mellom hver setning - eller er ikke det standard i HFK Bergen? :wink:
    ja, det er en av mange "posetive" ting. :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes ikke det er knefall og behandle folk med respekt. Jeg synes heller ikke en skal kritisere uten mål og mening. Folk skal få lov til å forsvare seg, men det hjelper svært lite dersom ting ikke endrer seg. Vi får se !

Ellers så virker det litt for lettvint å avvise at en ansatt ikke har snakket med dama eller en kamerat i telefonen i 20 minutter i arbeidstiden. Det skjer i alle andre bedrifter, og hvorfor kan ikke dette skje her ?

Det burde ellers vært en selvfølge at de ansatte brukte 10-20 minutter hver dag på å sjekke hjemmesiden til HFK, iallefall i perioder der det er lite folk i butikken. Og da snakker jeg om hovedproduktene. Ellers så regner jeg med at ulike ansatte har ulike spesialfelt. På denne måten er det bare å henvise vanskelige spørsmål ifm f.eks projektorer til guruen på dette området.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    snakket med dama eller en kamerat
    Vi trenger kanskje ikke fokusere sá mye pá hvem det ble snakket med ,jeg vet jo ingenting sikkert,bare at det var en veldig kameratslig tone....
    Poenget var uansett at jeg stod parkert ved disken over en lengre periode ,og trippet rundt frem og tilbake med klare tegn pá at dette har jeg ikke tid til...men likevel ble det ingen reaksjon. Jeg hadde 12 000 kroner i lommen og var sprengklar for á bruke dem ,og jeg er ogsá en veldig tálmodig person,til en viss grense liksom..
    Jeg mistet bare helt lysten pá á gjőre en handel den dagen,men jeg var jo likevel klar over at jeg mátte nok tilbake til hifi-klubben en annen dag.
    Og jeg kom tilbake to dager senere og fikk da snakket med en annen ansatt som var veldig hyggelig og tydeligvis visste alt som var aa vite om prosjektoren.Det som var ikke var sá bra var at etter jeg hadde fátt demonstrert prosjektoren og őnsket á kjőpe den og spurte om den var pá lager,sá fikk jeg vite at den ikke var pá lager,men ville komme neste tirsdag,noe som var greit nok for meg......men da jeg kom neste tirsdag fikk jeg vite at denne mátte spesialbestilles...noe som han andre ikke sa noe om....
    Ogsá var det visst noe galt med báten som fraktet varene ogsá.... uflaks..

Det ble ihvertfall en vanskelig greie for meg ettersom jeg hadde sá dárlig tid.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt samme tilfelle hos Hifiklubben. De tar ingen ansvar og du taper uansett. Alltid arrogante og tar ikke ansvar for det de selger.
    Aldri bruk dem, det er bedre a handle andre steder. De vil selge deg alt men hvis noe gaar galt er det "alltid" kundens feil.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare oppspinn alt sammen. Har handlet med dem tidligere og produkter er bra, men er det noe galt har du ingen sjans. Har vaert igjennom Forbruksraadet i evigheter, og kom aldri frem. Kunden har alltid skylden. Deres kundeservice er elendig. Ringte 10 ganger og ikke svar paa telefonen. Ringte saa fra et annet nummer en mitt eget, og da var det jaggu svar med en gang. Helt uffatelig at slikt gaar an, wow, har aldri sett lignenede. Utrolig at dem kan forsette slik. Latterlig og jeg haaper folk holder seg langt unna HiFi Klubben. Skulle nok ansatt advokat og tatt dem den veien.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DESPERAT i Bergen ! hjelp !!-112574d1299881175-install-double-din-stereo-vn-resurrection-jpg
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •