Er PTAE700 vert 2000,- mer enn MT200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er PTAE700 vert 2000,- mer enn MT200

Hei!

Har sett litt på projektorer nå og mulighetene er mange. Har fått tak i tilbud som gjør at PTAE700 vil koste meg ca 2000,- mer enn MT200. Er den verdt prisforskjellen? Er det noen som har testet disse opp mot hverandre?

Takker for svar!

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Er PTAE700 vert 2000,- mer enn MT200

Sitat Opprinnelig postet av arntos
    Hei!

Har sett litt på projektorer nå og mulighetene er mange. Har fått tak i tilbud som gjør at PTAE700 vil koste meg ca 2000,- mer enn MT200. Er den verdt prisforskjellen? Er det noen som har testet disse opp mot hverandre?

Takker for svar!
    Uten tvil ja!

Men det er min mening. Dette dreier seg om to forskjellige teknologier. Jeg er plaget av regnbuer, og dette så jeg tydelig på MT200'en. Jeg har sett begge to og er ikke i tvil, dersom du kan strekke deg de kronene lengere, får du en PJ med mye mer fleksibel optikk (mtp plassering), omtrent like stillegående, synes sortnivået er like bra på AE-700 (hvis ikke bedre).

Se begge to med egne øyne og gjør deg opp en egen mening, for det er du som skal leve med prosjektoren.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også sett begge, og er heller ikke i tvil om at AE700 definitivt er verdt pengene. Jeg fikk desverre ikke sett MT200 under ideele omgivelser (for stort lerret), så det er forsåvidt ikke en fair sammenligning. Men uansett, AE700 er en god del bedre.

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da tror jeg det blir PTAE700 når lønna kommer, og Pansonic får den på lager. Var vistnok tomme til begynnelsen av februar. Da gjenstår det bare å finne et passende lerret på ca 180*100 så er vi i gang.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •