Jeg har et litt udefinerbart problem, og jeg vet ikke om problemet gjelder pj'en eller dvd-spilleren. Har oppdaget enkelte ganger, dvs ikke på hver eneste film, at på undertekstingen får jeg en smal og sløret hvit forlengelse på hver side av den øverste tekstlinjen. Teksten kan allikevel leses fint. Problemet forsvinner i løpet av noen få sekunder, men har oppstått inntil to ganger i løpet av en film. Problemet dukker ikke opp igjen om man spiller av den samme scenen en gang til.

I tillegg har jeg sett på et par filmer hva som nesten ligner på en ekstra svart linje øverst i det projekterte bildet, men linjen går bare halveis slik at det fremstår som et hakk i bildet. Dette dukket plutselig opp underveis mens jeg så en film igår, i tillegg til at jeg har sett dette før.

Skulle gjerne hatt illustrasjoner på dette, men har dessverre ikke fått tatt bilde av det . Ingen av problemene er direkte plagsomme, men mer til irritasjon.

Pj er en PE7800 og dvd-spilleren/receiver er hhv en Cambridge azur 540D og 540R. Kablene er komponent.