Plus V-807, hastighet på fargehjul?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plus V-807, hastighet på fargehjul?

Heisann. En kammerat av meg har en slik liten DLP projector. Har prøvd å funni ut hvordan hastigheten på fargehjulet er men har ikke funnet det noe sted. Jeg skulle gjerne visst dette så jeg får en pekepinn på hvor råka jeg er.. Jeg så regnbuer veldig ofte. Det er nok ikke noen bra projector til filmvisning men det er den eneste DLP projectoren jeg har sett på. Her er link til projectoren.

Hvis noen vet det så blir jeg veldig taknemmelig.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett denne, og vil anta den har 3-segment med 2x hastighet.
    Det er en projektor man kjøper om målet er å se mest mulig regnbuer. Jeg ville ikke gått ut fra den som referanse til hvor følsom du er. prøv å få sett på den aktuelle projektoren du planlegger å anskaffe.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og takk for svar.

Har hvor mange segment den har noe å si for regnbuer?

Når jeg glemte regnbuene så la jeg nesten aldri merke til de, men når jeg tenkte på de så var det ikke noe problem å se de. Grunnen til at jeg lurte er at jeg har veldig lyst til å bestille BenQ PE5120 som jeg får 1000,- billigere (eller får jeg MT200 også 1000,- billigere) men jeg kan ikke returnere de med mindre det er/skjer noe feil med produktet. Dessverre har jeg ikke funnet noe sted de har PE5120 i oslo/østfold området så jeg kunne fått testet den.

Bor i Moss :wink: .

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du oppgir litt mer bestemt hvor du bor, kan det hende du allerede har en hyggelig "nabo" her på forumet som kan hjelpe deg. :wink: Det er flere her inne som har denne.. Uansett kan jeg si deg med en gang at det er stor mulighet for at du ikke blir plaget av regnbuene på denne..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •