Hei! gjorde ett spontankjøp av en brukt 70" Xscreen, sikkert ett dårlig kjøp i forhold til hva man får ut av den kanskje, men siden jeg fikk den for 600 kr, så tenkte jeg det var verdt forsøket. Ikke helt krise om jeg finner ut at det er noe drit.

Men så til spørsmålet, jeg har en loftstue, uten noen lyskontroll i det hele tatt egentlig (foreløpig i alle fall) der jeg tenkte å henge opp den xscreenen, siden den kan hjelpe til en del i forhold til lysforhold, hvis man sitter rett foran skjermen vel og merke. og en eller annen projektor som gir ett ok nok bilde til at barna på 7 og 10 er fornøyd nok til å se film og spille Xbox, og at jeg ikke irriterer meg grenseløst over helt avsindig dårlig bildekvalitet. (jeg har en HW55 i kjelleren, med en 120", så jeg får mitt behov dekket der egentlig)

Hvilken brukt projektor til under 5000 kr vil være helt ålreit (1080p ett minstekrav) Hvordan står for eksempel en Epson TW-2900 seg i forhold til en ny projektor til mellom 5000-7000? Tar da høyde for at man får tak i en brukt projektor med få timer på lampa.