SONY VPL-HW65 VPL-VW320 og VPL-VW520 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  8
Side 3 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 208
    Intermediate saar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,075
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Newcomer Bullet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Nå må gjerne andre som har sett denne fylle på med inntrykk, men mitt førsteinntrykk er uten tvil positivt. Ekstremt skarp, både ved visning av 4K native og oppskalert Blu-ray - generelt svært høy dynamikk / ANSI-kontrast og en tydelig oppgradering av Reality Creation-kretsen (Reality Creation II, et system de også har inkludert på HW65). Godt med punch og lys er det også, men det hadde jo VW500en også.

HDR-innhold var absolutt også veldig interessant, men foreløpig var det en del artifakter som følge av en nok litt "prototypisk" implementering av HDR-systemet i Sonys 4K mediaplayer. Uansett fikk jeg etter å ha sett en del HDR litt mer trua på systemet, for dynamikken i bildet var faktisk en hel del bedre i direkte sammenligning med tilsvarende kildemateriale uten HDR. Spiderman-demoen til Sony var eksempelvis svært dynamisk med HDR påslått, mens samme kilden, også 4K men uten HDR, var svært tydelig langt flatere dynamikkmessig selv om også denne jo så bra ut på VW520en.

Demosampelet fra Sony hadde imidlertid svært tydelig pulsering av irisen, langt mer enn fra VW500en, noe jeg antar skyldes at den er en prototype.
    Takker for den positive oppdatering, men for å våre sikker på at jeg forstår deg rett....alt det du skriver der i den først paragrafen (utenom Reality Creation II for HW65 også) er for VW520ES ikke sant?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Bullet Vis post
    Takker for den positive oppdatering, men for å våre sikker på at jeg forstår deg rett....alt det du skriver der i den først paragrafen (utenom Reality Creation II for HW65 også) er for VW520ES ikke sant?
    HW65en har jeg ikke sett da demoenheten var defekt, så det er VW520 jeg snakker om her ja... HW65en deler imidlertid som nevnt mye av prosesseringen fra 520en, så det blir jo også spennende å se hvordan den yter!

Intermediate J.P sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    502
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er egentlig HDMI status på VW520 ? Ser at AVShop bekrefter HDMI(18GB) , men på Sony offisielle infosider har VW520 "YCbCr 4:2:0/8bit" som tilsvarer HDMI(10.2GB)

Engelske AVForums sier følgende i sin artikkel vedrørende VW520 :

One area that has created a bit of controversy since the projectors were announced is the exact nature of their HDMI inputs. We spoke directly with Sony and they confirmed that both the VW520 and VW320 are using 10.2 Gbps HDMI inputs that can accept 4K 24/25/30p YUV 4:2:2 at 8/10/12-bit. However they can only accept 4K 24/25/30p YUV 4:4:4 at 8-bit and 4K 50/60p YUV 4:2:0 at 8-bit. Of course in the case of the VW520 it also uses HDMI 2.0a to identify the HDR metadata.

https://www.avforums.com/article/ifa...rojector.11892
    Sist endret av J.P; 09-30-2015 kl 10:52

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ser ut som gutta på AVforums har rett; VW520 har HDR-støtte, og dermed HDMI 2.0a. Den har imidlertid som det sies her kun 10.2Gbits båndbredde... Hvorfor Sony har gjort dette kan en jo lure på, men mulig at de har sett på sannsynligheten for HFR + HDR som såpass lite sannsynlig at de ikke har tatt seg bryet med implementering av full båndbredde?? Ikke vet jeg, uansett er det da slik at VW520 ikke vil kunne kjøre mer enn 30FPS med 4:2:2 og 10/12-bit.

Synes dette er litt rart at Sony velger å gjøre ettersom bl.a. JVC sine nye modeller har 18Gbits, men det er jo mulig at det i praksis vil ha liten betydning hvis uansett 4K Blu-ray-formatet ikke kommer med HFR(+HDR)-filmer i noe større opplag.

Et annet spørsmål er jo om VW520en har støtte for FI i 4K / 4K 3D, noe foregående modell ikke hadde. Det vil jo til en viss grad kompensere for manglende HFR-støtte i det minste, og være en grei sak å kunne kjøre i spesielt 4K 3D-filmer der en oppmykning av panoreringene er relativt vesentlig...

Intermediate J.P sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    502
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som gutta på AVforums har rett; VW520 har HDR-støtte, og dermed HDMI 2.0a. Den har imidlertid som det sies her kun 10.2Gbits båndbredde... Hvorfor Sony har gjort dette kan en jo lure på, men mulig at de har sett på sannsynligheten for HFR + HDR som såpass lite sannsynlig at de ikke har tatt seg bryet med implementering av full båndbredde?? Ikke vet jeg, uansett er det da slik at VW520 ikke vil kunne kjøre mer enn 30FPS med 4:2:2 og 10/12-bit.

Synes dette er litt rart at Sony velger å gjøre ettersom bl.a. JVC sine nye modeller har 18Gbits, men det er jo mulig at det i praksis vil ha liten betydning hvis uansett 4K Blu-ray-formatet ikke kommer med HFR(+HDR)-filmer i noe større opplag.

Et annet spørsmål er jo om VW520en har støtte for FI i 4K / 4K 3D, noe foregående modell ikke hadde. Det vil jo til en viss grad kompensere for manglende HFR-støtte i det minste, og være en grei sak å kunne kjøre i spesielt 4K 3D-filmer der en oppmykning av panoreringene er relativt vesentlig...
    Ok, enig at i stor grad gjennstår å se i praksis viktigheten av 18GB støtte det neste året. Samtidig skurrer det veldig for meg at Sony ikke har gjort en ekstra innsats for å fremtidssikre spesielt VW520 i forhold til prisforlangende. HDMI 2.0a er her i dag, det finnes knapt noe vesentlig 4K-relatert produkt som dropper HDMI-18GB som slippes på markedet i dag.
    I lys av dette, får jeg litt følelsen av at Sony ønsker å skape en "kunstig" avstand mellom VW1200(Cedia-snakkis) og resterende modeller(HDMI-18GB/P3/laser). Det gjennstår selvfølgelig å se om dette har noe rot i virkeligheten...
    Sist endret av J.P; 09-30-2015 kl 16:09

Active eha sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Nittedal
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en HW50, og jeg må ærlig innrømme at det skal svært, svært mye til for at jeg skifter projektor akkurat nå. Jeg er rett og slett utrolig godt fornøyd med bildekvaliteten. Fargene, skarpheten, kontrasten og ikke minst Reality Creation i kombinasjon med Darbee Darblet gjør at jeg ikke savner noenting. Hadde jeg ikke hatt HW50 allerede hadde jeg selvsagt tatt sikte på en HW65, men det er ikke tilfellet.

Jeg forstår derfor ikke Sony helt. De er i en unik posisjon (som eneste med 4K-projektorer for konsumentmarkedet), og det gjør at de melker markedet for det de kan. På kort sikt kan det virke som en god strategi, men på mellomlang sikt er de kanskje med på å ødelegge for seg selv. Jeg håper virkelig de får noe konkurranse snart, slik at vi kan begynne å få 4K-projektorer ned i 30K-prisklassen. Hvis det skjer kan det være at jeg oppgraderer, men er det noe jeg har lært så er det at rommet, omgivelser, lys, materialer, og ikke minst lyd betyr såpass mye at 4K havner et stykke ned på listen. Ja, HW50 er såpass bra, og dette er faktisk litt skammelig, Sony.

Flere sier "gjesp" til denne lanseringen, men dette er litt mer alvorlig. I et marked av nedadgående interesse trenger vi noe langt bedre enn dette, og Sony svikter så det synger! Kom igjen, nå må noe snart skje!
    Dolby Atmos 7.1.4 : Yamaha CX-A5100 : Emotiva XPA-3 + 2xUPA-500 : Sony HW50 : 106'' : Intel NUC : Darbee Darblet

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eha Vis post
    Jeg har en HW50, og jeg må ærlig innrømme at det skal svært, svært mye til for at jeg skifter projektor akkurat nå. Jeg er rett og slett utrolig godt fornøyd med bildekvaliteten. Fargene, skarpheten, kontrasten og ikke minst Reality Creation i kombinasjon med Darbee Darblet gjør at jeg ikke savner noenting. Hadde jeg ikke hatt HW50 allerede hadde jeg selvsagt tatt sikte på en HW65, men det er ikke tilfellet.

Jeg forstår derfor ikke Sony helt. De er i en unik posisjon (som eneste med 4K-projektorer for konsumentmarkedet), og det gjør at de melker markedet for det de kan. På kort sikt kan det virke som en god strategi, men på mellomlang sikt er de kanskje med på å ødelegge for seg selv. Jeg håper virkelig de får noe konkurranse snart, slik at vi kan begynne å få 4K-projektorer ned i 30K-prisklassen. Hvis det skjer kan det være at jeg oppgraderer, men er det noe jeg har lært så er det at rommet, omgivelser, lys, materialer, og ikke minst lyd betyr såpass mye at 4K havner et stykke ned på listen. Ja, HW50 er såpass bra, og dette er faktisk litt skammelig, Sony.

Flere sier "gjesp" til denne lanseringen, men dette er litt mer alvorlig. I et marked av nedadgående interesse trenger vi noe langt bedre enn dette, og Sony svikter så det synger! Kom igjen, nå må noe snart skje!
    Sony HW50 er en bra maskin helt til du sammenligner den med en av JVC Xx00 eller en av Sony 4K modellene da faller den stort igjennom. Det er en veldig god maskin, men den har sine klare svakheter. Har eid 2 HW50 og har nå en HW55 så jeg vet hva jeg snakker om, har også sammelignet med Sony VW1000, VW500 og JVC X500.

Og en kvalitets 4K projektor i 30k klassen kan du vente en stund på tror jeg da linse kvaliteten på VW500/300 er helt på grensen av det som trengs til 4K og kvalitets linser er veldig dyrt. Faktisk så er VW300 til 65k en veldig bra deal nå som valutaen har gått bananas og VW320 kommer til å koste 80k.

Ellers så fikk jeg tatt en liten kikk på VW520 her om dagen og jeg må si meg enig med Lygren, det er en veldig bra maskin, men irisen må det ha vært noe galt med da den pumpet veldig og var alt for synlig og jeg så den jobbe hele tiden.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Newcomer Bullet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger man FI når 4k formatet er 60fps? Når det er sagt, så er det vel kanskje slik at selv om filmer kommer på 4k BD, så vil det være med 24fps eller 30fps en stund til...?

En annen sak jeg har lest....4k BD kommer ikke til å ha 3D støtte. Om man vil ha filmer i 3D, så kommer det bare til å bli på vanlig BD de neste årene. Jeg håper inderlig de har oppgradert FI i full-HD til 4k upscaling da i alle fall.
    Sist endret av Bullet; 10-01-2015 kl 08:12

Active eha sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Nittedal
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21 Vis post
    Og en kvalitets 4K projektor i 30k klassen kan du vente en stund på tror jeg da linse kvaliteten på VW500/300 er helt på grensen av det som trengs til 4K og kvalitets linser er veldig dyrt. Faktisk så er VW300 til 65k en veldig bra deal nå som valutaen har gått bananas og VW320 kommer til å koste 80k.
    Jeg har sett dette linse-argumentet gjentatt i det uendelige, men det gjør det ikke noe sannere av den grunn. 4K er faktisk bare 8 megapiksler, og det finnes flusst av objektiver som klarer å gjengi dette i nøyaktig de samme størrelsesforhold som det er snakk om her. Jeg snakker naturligvis om digitalkameraer. Canon lanserer i disse dager nye objektiver som uproblematisk klarer å gjengi over 50 megapiksler. Disse er dyre, men koster allikevel en brøkdel av disse dyre projektorene.

Jeg er 100% overbevist om at det er mulig å lage en 4K-projektor i et HW55/65-hus med litt dyrere objektiv og sensor, og selge denne for 40-50K i starten, og etter hvert 30K.

Jeg skjønner ikke at du ikke ser hovedargumentet mitt om at Sony er alene i dette markedet, og at det​ er den egentlige grunnen...
    Dolby Atmos 7.1.4 : Yamaha CX-A5100 : Emotiva XPA-3 + 2xUPA-500 : Sony HW50 : 106'' : Intel NUC : Darbee Darblet

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett dette linse-argumentet gjentatt i det uendelige, men det gjør det ikke noe sannere av den grunn. 4K er faktisk bare 8 megapiksler, og det finnes flusst av objektiver som klarer å gjengi dette i nøyaktig de samme størrelsesforhold som det er snakk om her. Jeg snakker naturligvis om digitalkameraer. Canon lanserer i disse dager nye objektiver som uproblematisk klarer å gjengi over 50 megapiksler. Disse er dyre, men koster allikevel en brøkdel av disse dyre projektorene.

Jeg er 100% overbevist om at det er mulig å lage en 4K-projektor i et HW55/65-hus med litt dyrere objektiv og sensor, og selge denne for 40-50K i starten, og etter hvert 30K.

Jeg skjønner ikke at du ikke ser hovedargumentet mitt om at Sony er alene i dette markedet, og at det​ er den egentlige grunnen...
    Jeg er helt enig i at det er negativt at Sony er alene i dette segmentet, men at du ikke kjøper linse argumentet skjønner jeg ikke.

Det er umulig å sammenligne en projektorlinse og en kameralinse da det er snakk om veldig store produksjons volum forskjeller her. En projektorlinse produseres kun i noen få tusen eksemplarer i året og når vi snakker 4K projektorlinser produseres det svært få i løpet av et år, kameralinser vil jeg tro det produseres en hel del mer av. Og det er helt sant som jeg sier at VW500 linsen er på grensen til å være god nok til 4K projeksjon.

Om det krever en høyere kvalitet til en projektor enn et kamera er jeg ikke sikker på, men at produksjons volumet er forskjellig er helt sikkert. Når vi snakker om linser av høy kvalitet kan jeg nevne at Sony VW1000/1100 linsen veier 2.8kg og VW500 linsen veier 800gram og selv VW1000/1100 linsen er ikke perfekt. I tillegg utgjør linsen en stor del av prisforskjellen mellom VW1000/1100 og VW500.

Du kan godt velge og mene at det jeg sier er bullshit, men dessverre så er det ikke det. Men i løpet av noen år hvis det kommer konkurrenter til Sony I 4K hjemmekino projektor markedet så kommer vi til å se mye billigere 4K projektorer, men da må også valutamarkedet endre seg i positiv retning for oss her i Norge. Bare se på X5000 prisen, den ligger nå på 49990,- og det er store muligheter for at den vil stige før lansering. Og det er bare pga valuta da X5000 blir lansert med en billigere pris enn X500 i flere andre land.
    Sist endret av Andreas21; 10-01-2015 kl 10:17
    Mvh Andreas

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bullet Vis post
    Trenger man FI når 4k formatet er 60fps? Når det er sagt, så er det vel kanskje slik at selv om filmer kommer på 4k BD, så vil det være med 24fps eller 30fps en stund til...?

En annen sak jeg har lest....4k BD kommer ikke til å ha 3D støtte. Om man vil ha filmer i 3D, så kommer det bare til å bli på vanlig BD de neste årene. Jeg håper inderlig de har oppgradert FI i full-HD til 4k upscaling da i alle fall.
    Nei, man trenger ikke FI med 60 hz materiale, men 60 hz materiale på film kommer ikke til å ta av med det første og 23.976hz kommer til å være her leeeenge.

4K har har ikke 3D støtte og all 3D kommer til å oppskaleres i en 4K projektor/TV. FI fungerer med 1080p inn på de projektorene jeg har testet som takler 4K inn eller er 4K native som VW1000/500 og JVC X500/700/900.
    Mvh Andreas

13. Takk Bullet takket for denne posten
    Active eha sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Nittedal
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan godt velge og mene at det jeg sier er bullshit, men dessverre så er det ikke det.
    Nei, det ordet brukte jeg ikke, så vær så snill, ikke tillegg meg det

Hvis vi snur litt på det:

Jeg kan i dag se alle pikslene på min HW50 svært tydelig på skjermen. Det at disse synes så tydelig, gjør meg sikker på at jeg skulle ha sett stor forskjell i bildet hvis bare brikken ble byttet ut med en 4K-versjon, og projektoren ellers var identisk.

En slik projektor kunne Sony ha kommet ut med, og de vet det. Den ville ha vært bedre enn HW50 (eller HW65), den ville ha vært kanskje 10-15K dyrere (pga. selve brikken), og den ville ha solgt i bøtter og spann. Det at Sony velger å la være, skyldes i all hovedsak markedet og konkurransebildet.

Jeg påstår ikke at objektivene i VW500 og VW1000 er dårlige. Tvert imot - jeg tror de er svært mye bedre enn i HW50. Men jeg kjøper ikke at de er nødvendige for å kunne se og oppleve 4K. Dette er en påstand jeg ikke har sett noe bevis for. Hvis påstanden er rett, vil hverken du eller jeg se en forbedring i en HW50 dersom kun brikken skiftes ut. Tror du det er tilfellet?

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det ordet brukte jeg ikke, så vær så snill, ikke tillegg meg det

Hvis vi snur litt på det:

Jeg kan i dag se alle pikslene på min HW50 svært tydelig på skjermen. Det at disse synes så tydelig, gjør meg sikker på at jeg skulle ha sett stor forskjell i bildet hvis bare brikken ble byttet ut med en 4K-versjon, og projektoren ellers var identisk.

En slik projektor kunne Sony ha kommet ut med, og de vet det. Den ville ha vært bedre enn HW50 (eller HW65), den ville ha vært kanskje 10-15K dyrere (pga. selve brikken), og den ville ha solgt i bøtter og spann. Det at Sony velger å la være, skyldes i all hovedsak markedet og konkurransebildet.

Jeg påstår ikke at objektivene i VW500 og VW1000 er dårlige. Tvert imot - jeg tror de er svært mye bedre enn i HW50. Men jeg kjøper ikke at de er nødvendige for å kunne se og oppleve 4K. Dette er en påstand jeg ikke har sett noe bevis for. Hvis påstanden er rett, vil hverken du eller jeg se en forbedring i en HW50 dersom kun brikken skiftes ut. Tror du det er tilfellet?
    Den absolutt svakeste delen på din HW50 er nettopp optikken som er laget av plast, og den ville nok ikke egnet seg veldig bra til 4K. Om HW50 med 4K brikker ville sett bedre ut enn med 1080p er ikke godt å si da ingen har sett det, men jeg tviler på at den hadde sett dårligere ut.

Det er jeg som påstår at optikken i VW500 er på grensen av hva som trengs for å gjengi 4K tilfredstillende, VW1000 linsen er i en helt annen klasse.
    Mvh Andreas

Active eha sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Nittedal
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om HW50 med 4K brikker ville sett bedre ut enn med 1080p er ikke godt å si da ingen har sett det, men jeg tviler på at den hadde sett dårligere ut.
    Dette er vel sakens kjerne. Jeg tror at 4K her ville ha sett bra ut, men ingen av oss får vite det så lenge Sony ikke lager slike projektorer

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fysisk størrelse på objektiver gjør ofte en stor forskjell i pris. Optikkens lysstyrke/f-nummer horisontal og vertikal lens shift og hvor fysisk stor bildebrikka er i en projektor er vel faktorer som avgjør hvor stor diameter man man må ha på linsene i objektivet.

Når Projektor samtidig skal ha et zoom område og høy oppløsning og noenlunde stabil ved temperatur svingninger og ikke bli produsert i så store serier at utviklings kostnadene blir fordelt på flere produserte enheter osv, da blir det fort dyrt.

Den optiske Nøyaktigheten i light engine på en 4k projektor må vel også koste litt mer å produsere enn en Full HD versjon. Regner med at Andreas21 er inne på noe med hvor pengene brukes på disse projektor modellene.
    Sist endret av ask4me2; 10-01-2015 kl 13:21
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Active eha sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Nittedal
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2 Vis post
    Fysisk størrelse på objektiver gjør ofte en stor forskjell i pris. Optikkens lysstyrke/f-nummer horisontal og vertikal lens shift og hvor fysisk stor bildebrikka er i en projektor er vel faktorer som avgjør hvor stor diameter man man må ha på linsene i objektivet.

Når Projektor samtidig skal ha et zoom område og høy oppløsning og noenlunde stabil ved temperatur svingninger og ikke bli produsert i så store serier at utviklings kostnadene blir fordelt på flere produserte enheter osv, da blir det fort dyrt.

Den optiske Nøyaktigheten i light engine på en 4k projektor må vel også koste litt mer å produsere enn en Full HD versjon. Regner med at Andreas21 er inne på noe med hvor pengene brukes på disse projektor modellene.
    Der er du inne på noe jeg ikke har tenkt på, nemlig at bildebrikkene potensielt har ulik størrelse. For hvis 4K-brikken totalt er fysisk større enn 1080p-brikken, må jo objektivet være større og tyngre, og altså langt dyrere. Er det noen som vet hva de den fysiske størrelsen på de ulike brikkene er, altså hhv. 4K og 1080p, i Sonys projektorer?

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var dette jeg ville frem til uten å gå veldig i detalj.
    Mvh Andreas

Active eha sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Nittedal
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var dette jeg ville frem til uten å gå veldig i detalj.
    Så lenge det faktisk er vesentlig forskjell i brikkestørrelsene er jeg med på det, ja, men vet noen hvor store de er?

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0