Sanyo z1 er det noe og satse på?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sanyo z1 er det noe og satse på?

Har kjøpt en sanyo z1 på elkjøp men er ikke helt fornøyd, jeg har returrett på 30 dager.Jeg synes jeg har betalt formye for den 13000kr jeg tror den er litt gammel ønsker tips om hva jeg bør kjøpe mellom 8000-15000 kr med hilsen nybegyner.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lever den tilbake med ein gang (den er ikkje verdt halvparten på dagens marked) :!: du kan feks. sjekke ut Panasonic ae700 til 2k meir. Det er som natt og dag i forhold.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jolly
    Lever den tilbake med ein gang (den er ikkje verdt halvparten på dagens marked) :!: du kan feks. sjekke ut Panasonic ae700 til 2k meir. Det er som natt og dag i forhold.

Enig!!!! Uten tvil overhodet!!!

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var da tragisk. Den vil jeg maksimalt betale 6000 for.

Newcomer thotved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tragisk?

eg har en teori om at "dagens ungdom" som vokser opp med internett, og ser forskjellen på elkjøp- og www-priser, vil slutte å handle på elkjøp'/expert? tror ikkje eg ville kjøpt mange elkjøp aksjer..

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: tragisk?

Sitat Opprinnelig postet av thotved
    eg har en teori om at "dagens ungdom" som vokser opp med internett, og ser forskjellen på elkjøp- og www-priser, vil slutte å handle på elkjøp'/expert? tror ikkje eg ville kjøpt mange elkjøp aksjer..
    Noen avvik finnes, de private el-kjøp /expert butikken er friere med hensyn til rabatter, så er du flink til å prute......så kanskje :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må få levert den tilbake så fort som overhode mulig, den er ikke verdt halvparten. Skal du ha Sanyo så må du gå for Z3. Ellers så er Panasonic AE-700 et bra valg.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var tragisk ja, ikke engang på QXL kan man finne slike fantasipriser :shock:
    Godt du kan levere den tilbake og gi dem inn for å selge deg slike eldgamle greier!
    Støtter forslaget om AE700.

Newcomer Toom sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AE-700 er nok tingen for deg ja! Optoma H30 er vel heller ikke noe dårlig kjøp..

Kjøpte videospiller på elkjøp for ikke å så lenge siden, det eneste jeg har kjøpt der på mange år av store ting.

Husker med skrekk og gru den gangen jeg kjøpte støvsuger på elkjøp, masse surr!

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ganske stygg sak at en ellers seriøs butikkkjede forlanger 13k for en Z1! Men dette er desverre ikke enestående. Det er tydelig at mange forhandlere og privatselgere ikke vil ta inn over seg at pris/ytelsesforholdet på pj'er utvikler seg like raskt som for datautstyr. Løp og få igjen pengene! Sjekk deretter under prisjakt på dette forumet hvor du kan få AE700 eller Z3 billigst.

Newcomer Beach sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, føler at dere disser min Z1 her nå Uff, det er utrolig hvor fort ting blir utdatert i disse tider.

Til trådstarter: Enig med resten om at Pana 700 kan være noe å tenke på. Eller kanskje Infocus SP4805?

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Beach
    Hmm, føler at dere disser min Z1 her nå Uff, det er utrolig hvor fort ting blir utdatert i disse tider.
    Z1 er bra den, men ikke til 13000kr. Men slapp av! Om 2 år kommer alle 700-eiere til å ha akkurat den samme følelsen :wink:

Newcomer Beach sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jodan
    Z1 er bra den, men ikke til 13000kr. Men slapp av! Om 2 år kommer alle 700-eiere til å ha akkurat den samme følelsen :wink:
    Hehe, ja. Veldig enig i at 13000 er en skam. Om to år er det jeg som brifer med min nye superdupre projektor her på forumet Ellers så har jeg vært ganske fornøyd med Z1. Minus er at jeg føler at det sorte er litt grått, og litt for mye synlig screendoor. Kjøpte den av de første partiene som kom til Norge. Betalte 16000 for den, og det var innkjøpspris :lol: Denne utviklingen altså...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe nytt i denne saken G.S? Regner med du har fått bytte, eller får bytte?
    Uansett er ikk Z1 i nærheten av å være verdt 13k. Til den prisen kan du få mye bedre soms krevet tidligere i denne tråden.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DETTE MÅ JO VÆRE REINT KØDD, ikke fillen om du e blitt lurt 2 ganger på ei uke.
    Først Pioneer 2011 OGSÅ plv Z1, eg beklage viss dette faktisk e faktum, men eg har en mistanke om at her e det någen som spele oss et puss.

Uansett, kvitt deg med de eventuellt feilkjøpte tingene, ta et godt magadrag med frisk luft, og gå igjennom de forskjellige kategoriene i AVforum i ro og mak.

Heidå, og beklage viss dette faktisk e någe reelt som har skjedd.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    hvis ikke dette er oppdiktede historier, (med Z1 og Pioneer2011) men sanne nybegynner spørsmål, så er det i alle fall skummelt hvis noen Elkjøp butikker prøver seg og tar sånne astronomiske priser for eldre utdaterte produkter.

Z1 projektoren er vel forsåvidt ikke noen dårlig hjemmekino projektor, bare prisen blir satt riktig i forhold til pris og ytelse på dagens modeller.

Kansje Elkjøp i enkelte tilfeller gjemmer seg bak 30 dagers retur ordningen, og prøver seg. Hadde de ikke også en prisgaranti ordning, med å justere prisene ut i fra sine konkurenter, eller er det jeg som er utdatert? ops:

Hva skjer med de brukte produktene som blir returnert innen 30 dager, blir det opplyst når man kjøper at det er brukt osv....?

I alle tilfeller, så er det nok lurt å være litt oppdatert på prisnivå før man er i kjøpeprojektor eller kjøpehjemmekinoforsterker modus, og ta med i beregningen hva man kan få av hjelp fra selger hvis produktet skulle bryte sammen under garantitiden eller hvis man må reklamere. Greit å ha selger innenfor rekkevidde, for post forsendelser er jo ikke gratis heller og tusenlappene kan gå fort unna...
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •