Hei, Jeg snublet over en Barco sim5W i full HD4:3 (1920x1200), denne har ingen problemer med å vise bilde i 120Hz som jeg tror er frekvensen for 3D briller på 3D projectorer.

Ikke at jeg skal kjøre så mye 3D på den, men muligheten er jo alltid morro å ha.
Ut fra det jeg skjønner er 3D vanligvis opnådd ved å kjøre bildet i 60Hz annenhver gang til hvert øye og ha en IR blaster som styrer shuttere til brillene.
Dette er da ingen hokus pokus, men jeg finner ingen som selger en Blueray spiller med utgang for IR blaster.
Hvorfor ikke?

Alle som har en rask nok DLP projector burde jo ha muligheten til å gjøre dette, eller tar jeg feil?

Jeg vet Nvidia har en løsning til skjermkortene sine, som gjør akkurat dette men jeg vil helst holde PC'en unna å bruke dedikert utstyr til dette.

Finnes det en boks eller en spiller der ute som gjør en rask DLP projektor i stand til å kjøre 3D uten for mye mikk makk (kone vennlig)?
Eller eventuelt om det finnes en måte å gjøre dette med passive briller uten å måtte ha to projectorer og som ikke koster skjorta?