Utendørsprojektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2014
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Utendørsprojektor

Hei

Jeg har lyst til å kunne sette opp en projektor ute på hytta. Jeg kan ingenting om projektorer.. Er det noen som har noen hint/tips? Dette er en fjellhytte så det hadde vært kult om den tålte litt kulde.. Anyone?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Skal du vise bilde i dagslys og i tillegg stiller høye krav til kvaliteten trenger du en kombinasjon av MYE lys av projektoren (10.000AL ++) og i tillegg en spesialduk ala DNP som reflekterer bort sollyset; begge deler sviiiindyrt... Skal du primært spille video når solen har gått ned og du samtidig ikke er spesielt kravstor kan du sikkert klare deg med en hvitmalt vegg eller oppspent "laken" av noe slag og en rimelig projektor med type 4-5000AL.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2014
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Skal du vise bilde i dagslys og i tillegg stiller høye krav til kvaliteten trenger du en kombinasjon av MYE lys av projektoren (10.000AL ++) og i tillegg en spesialduk ala DNP som reflekterer bort sollyset; begge deler sviiiindyrt... Skal du primært spille video når solen har gått ned og du samtidig ikke er spesielt kravstor kan du sikkert klare deg med en hvitmalt vegg eller oppspent "laken" av noe slag og en rimelig projektor med type 4-5000AL.
    Vil ikke sviiindyrt 😊 Jeg tenkte at det hadde vært kult å kunne redigere noen filmer fra bakken og spilt de av ute i snø/laken på ettermiddag/kveld..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •