Oppgradere fra Sony HW-10 til ???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppgradere fra Sony HW-10 til ???

Heisan.
    Har nå hatt hw 10 i noen år. var utrolig fornøyd med den da den kom, men føler at eg har lyst på litt bedre bilde nå.
    Lurer litt på Hw55 eller Hw500.
    Noen som tidligere har hatt hw 10 som kan si noe om hvor mye bedre bilde vil bli i forhold til disse nye? Er vell kanskje hw55 som er mest interessant

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eh, forskjellen mellom HW10 og Hw55 vil være GIGANTISK. HW50 var jo egentlig et greit hopp fra HW30.. det sier vel sitt

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vw500 er jo native 4k projektoren på markedet, selv om jeg aldri ville egentlig beskrevet en projektor til 84 000 som 'billig', kan jo kjøpe 3 hw55 til prisen av en vw500.
    Har selv verdt på demo med vw1000 og den er mildt sagt fenomenal, vw500 skal ikke falle spessielt kort mot den heller.

Selv har jeg en hw50 og den er jeg mildt sagt meget fornøyd med iforhold til prisen på disse andre, det er selvsagt merkbar forskjell mellom hw50 og vw1000 men hvor nærme hw50 og hw55 klarer og komme med prisen i forbehold.

Hw5x generasjonen har jo mye og gå på foran hw10, primært sett høyere lys styrke, bedre kontrast, full støtte for 3d, men med fortsatt sort på nivå med min samsung plasma (sier kanskje mer om samsungen).
    På toppen av dette kommer også ekstra prosessering som reality creation og motion flow (første interpolerings funksjonen jeg ikke kan gjøre meg foruten)

Selv om jeg er såpass fan av sony projektorer ville jeg absolutt også vurdert JVC sine, med motoriserte zoom/lens-shift kan man mye enklere bruke full bredde lerret, og velkjent for sortnivå.

Personlig ble det lett valg til sony, for med lite rom sitter jeg meget nærme projektoren så støy var en viktig faktor for meg, i tillegg ville jeg ha projektor også for gaming og diverse så lavt input lag var også på listen mi.
    Og noe annet enn 16:9 lerret er uaktelt så automatisert linse kontroll var ikke nødvendig.

Lignende tråder

1. Hva bør jeg oppgradere ?
    By geibre in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 4
    Siste melding: 11-22-2012, 11:04
  2. Oppgradere fra Sony VPL-VW60
    By HAL9000 in forum Digitale projektorer
    Svar: 9
    Siste melding: 10-27-2012, 14:11
  3. Oppgradere, men hva?
    By kaarea in forum Generell HTPC
    Svar: 2
    Siste melding: 06-08-2012, 07:28
  4. Oppgradere PVR-150
    By mronseth in forum Generell HTPC
    Svar: 3
    Siste melding: 07-31-2006, 16:08
  5. Oppgradere firmware på SONY RDR-HX910?
    By 9ppel in forum UHD Blu-ray-spillere
    Svar: 4
    Siste melding: 12-18-2005, 10:20

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •