Ble akkurat allergisk....!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ble akkurat allergisk....!

Var hos en kompis her om dagen som hadde blitt overbevist av en distrikssjef for Hitachi at dem var best på prosjektor og pris :shock:

Men jeg var og kikka på den, det er en PJ-TX10, og det var en screendoor som bare slo imot meg :!:

Kaller ikke det bra og blei lite imponert sortnivået saug t.... det også, og samtidig påstå at det han hadde kjøpt var noe av det beste uten i det hele tatt å se på noe som helst anna :? :?

Niks kommer aldri til å nærme meg Hitachi sine LCD`er da jeg har hørt at dem har mye sjuke med screendoor :!:

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Niks kommer aldri til å nærme meg Hitachi sine LCD`er da jeg har hørt at dem har mye sjuke med screendoor
    De har ikke mer screendoor enn andre LCD projektorer med samme oppløsning, kanskje med unntak av Panasonic's modeller.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kanskje med unntak av Panasonic's modeller.
    som har samme screendoor, bare gnidd utover.. :lol:

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da er jeg allergisk mot alt som har med LCD projektorer å gjøre, for den derre syns jeg var plagsom :!:

Og jeg har ikke satt igang jakten min på projektorer så hardt ennå, har kanskje småtitta litt på en 4-5 stykker..........

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nå stor forskjell på TX10 og TX 100, mtp oppløsning. LCD med tilsvarende oppløsning som 4805, til 10000,- lover vel ikke akkurat gull og grønne skoger...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Hitatchi TX-100 kjørver ett 2 meters bred 16:9 lerret, Sortnivået er meget bra, Screendooren er tilstedetm, men den er minimal i forhold til TX-10.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja tx100 er bra mye bedre en tx10. ae700 er en super lcd, så de som avskriver teknologien gjør seg selv en bjørnetjeneste.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TX10 er ikke så verst, og så må en huske på at denne projektoren er nesten 2 år gammel. Utviklingen for projektorer er enorm og en kan derfor ikke sammenlikne TX10 og PTAE 700.

Jeg har en kamerat som har en Panasonic AE 100 (eller 200). Han har mye mer screendoor enn meg (TX10) og jeg har klarere og bedre bilde, samt bedre sortnivå. Men det skulle bare mangle ettersom min projektor er nyere enn hans.

Jeg venter på at teknologi og pris skal utvikle seg ytterligere før jeg kjøper ny projektor. Screendoor plager ikke meg spesielt ettersom jeg sitter ganske langt fra lerretet. Jeg irriterer meg mer over sortnivå og oppløsning.

Men jeg var på kino i helgen (KP2 i Bergen). Var ikke imponert over bildet som var kornete, samt at sortnivået var skikkelig middels. Lyden var i tillegg altfor høy. Nei, film er best på hjemmekino !!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •