Toshiba MT200?? - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 13 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13
Viser resultater 241 til 247 av 247
    Newcomer Haugesund sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det vil vel være billigere å kjøpe en DVD spiller med DVI/HDMI utgang fremfor en extern scaler. Bruker selv DVI og da kan jeg ikke lenger se noen artifakter. Mulig de finnes men jeg kan ihvertfall ikke se noen. Ulempen er jo at det ikke hjelper hvis man bruker projektoren mye til TV, spill eller VHS.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også meget interessert i å vite prisen på den vidvinkel-linsen til MT200, men finner knapt noen referanser til den på Google.

Tilgjengelig i programmet fra Toshiba, men ikke til salgs?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er de interlacing? Og vil det hjelpe mot regnbuer å kjøre film via dvdspiller med dvi utgang istedetfor pc med dvi utgang?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er de interlacing?
    Interlacing betyr linjefletting, og er en teknikk som brukes for å vise bilde på skjermen. F.eks 576i (PAL) er 50 halvbilder i sekundet. Søk litt om dette på forumet og nettet, så finner du mere info.

Og vil det hjelpe mot regnbuer å kjøre film via dvdspiller med dvi utgang istedetfor pc med dvi utgang?
    Nei.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting jeg lurer paa er hvor langt fra veggen bor vaere fra utluftingen...
    Naa har jeg en kun en liten hylle aa sette MT200 ,der er det 3 cd klaring paa hver side til veggen.....det er vel ikke nok for at prosjektoren skal trives ? faar den puste ? hva vil vaere konsekvensen av aa ha den i en saa liten hylle over tid ?

Og hvorfor blir ikke dette satt til offisiell traad for Toshiba MT200 slik at jeg slipper aa lete frem hver gang det er noe jeg lurer paa...

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stiigen
    En ting jeg lurer paa er hvor langt fra veggen bor vaere fra utluftingen...
    Naa har jeg en kun en liten hylle aa sette MT200 ,der er det 3 cd klaring paa hver side til veggen.....det er vel ikke nok for at prosjektoren skal trives ? faar den puste ? hva vil vaere konsekvensen av aa ha den i en saa liten hylle over tid ?
    Hvis det er snakk om tykkelsen til tre cdcover på hver side, eventuelt 3cm, så vil jeg nok tro at dette er for trangt for projektoren. Den umiddelbare konsekvensen jeg kan komme på er forkortet lampelevetid - muligens også noe av elektronikken får heteslag.

Jeg ble frarådet av Toshiba å montere projektoren min vertikalt på en vegg, selv om det var aldri så god plass rundt projektoren. Varmefordelinga er tydeligvis rimelig kritisk, undervurér derfor ikke behovet for kjøling :!:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oki ,naa staar de bakre knottene oppaa 3-4 cm höye pappdingser ,slik at prosjektoren har en unaturlig vinkel...men naa er bildet veldig dum fordi bildet blir trapesformet ,hvor det gaar mer utove desto lenger ned man kommer.Det er ganske irriterende...noen som vet hvordan rette det uten aa ta vekk klossene som sikrer vinkelen....jeg vet den har keystone korrigering...har litt problemer med aa finne det dog...og dessuten den gang jeg fant det ble bildet ganskle daarlig ved aa bruke det...

Side 13 av 13 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •