DreamScreen V2 VS V3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Johnnygrandis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    651
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DreamScreen V2 VS V3

Mye V`er i overskriften her men er det kvalitetsforskjell på disse dukene, jeg tenker da kvalitet på selve bilde ?

Eksempelvis disse to:

http://www.avshop.no/PartDetail.aspx...02013;c:100219
    http://www.avshop.no/PartDetail.aspx...14425;c:100219

Hvilken duk kan anbefales til en Sony HW-50 i ett rom med delvis mørke vegger og tak. Ca 78% lyskontroll om dette sier dere noe..
    Må ha en duk som kan trekkes ned fra tak.

Edit, for ikke editert overskriften, litt dumt at det falt ut en `N`

Moderator edit: Fikset overskriften
    Sist endret av Gorm; 10-03-2013 kl 22:03

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv nylig byttet til et tab v3 lerret og det ble stor forskjell iforhold mitt gamle manuelle nedtrekks lerret.

Hovedsaklig pga av mindre bølger, med mye bølger så vil alt se ut som om det avspilles på en vanndamm og etter en stund kan de bli så dype at man ikke får fokus justert fokus 100% siden lerretets lengde fra linsa faktiskt varierer med noen cm.

Kort sagt har du råd til tab v3 lerretet så vil jeg anbefale det, selv om det er dobbelt så dyrt

Var beste bilde oppgraderingen jeg har gjort enn så lenge og droppe det billige hvite nedtrekks lerretet fra komplett mot dette.

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    V3 er d65 som jo også er en fordel kontra v2

Intermediate Johnnygrandis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    651
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden Vis post
    Har selv nylig byttet til et tab v3 lerret og det ble stor forskjell iforhold mitt gamle manuelle nedtrekks lerret.

Hovedsaklig pga av mindre bølger, med mye bølger så vil alt se ut som om det avspilles på en vanndamm og etter en stund kan de bli så dype at man ikke får fokus justert fokus 100% siden lerretets lengde fra linsa faktiskt varierer med noen cm.

Kort sagt har du råd til tab v3 lerretet så vil jeg anbefale det, selv om det er dobbelt så dyrt

Var beste bilde oppgraderingen jeg har gjort enn så lenge og droppe det billige hvite nedtrekks lerretet fra komplett mot dette.
    Høres bra ut, fint med erfaringer. Leser på svenske forumet at V3 lerret tab expension som ble levert fra Fyndbørsen har hatt mye klager på kvaliteten både på lerret og missfarginger både på kasset og den svarte maskeringen - men dette er jo en stund siden da. Regner med at de som leveres nå er strøkne.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikkje bra nytt for min del. Eg gjekk for v2 manuelt sidan dei ikkje hadde v3 tab, som eg skulle ha, i rett storleik då eg kjøpte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •