HDMI kabel og Takfeste til BenQ w1070

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDMI kabel og Takfeste til BenQ w1070

Bestilte meg for et par dager siden denne prosjektoren på Elkjøp når den var på salg til 5695,- :-)

Noen som har anbefalinger til HDMI kabel og takfeste?
    Trenger en kabel som er lenger enn 5 meter så då blir det vel 10 meter.. Dette koster jo en formue hos f.ex Elkjøp.... Ser man kan få en 10 meter kabel på Ebay til under 200 kr... Står at de skal takle 3D...

Takfeste har elkjøp, men de koster jo 500+++ på biltema kan man få takfeste til 200 kr.. Holder dette eller må man kjøpe et dyrt?

Håper noen har noen anbefalinger på dette :-)

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hdmi kabel fra biltema f.eks kan funke (bruker dette selv, en 10meters kabel)

Projektor feste derimot er litt mer kinkig for det er ikke helt standardisert for hvilke feste som passer til hvilke projektorer.
    Om du allerede har projektoren så hadde jeg kanskje tatt en papp plate og markert hvor feste hullene er og om dette passer med festet i butikken, krever kanskje litt freidighet :P

Personlig har jeg delvis blitt brent på et feste til min Optoma som rett og slett ikke passetnoe særlig, har fått brukt det etter en tur til jernia og litt kanalisering av macgyver men må nok få meg nytt når jeg bytter projektor også.
    Men ja, det er litt rart og bruke 2000kr på et feste når projektoren koster knapt 7k :P

Jeg kommer nok til og velge et litt dyrere feste selv nå, men da koster neste projektoren min 4x mer enn min nåværende, jeg har også skjønt at taket i huset mitt f.eks ikke akkurat er i vater så justerings muligheter blir gull verdt..

Hvils biltema festet funker (det så jo ganske fleksibelt ut) men får du projektoren i rett høyde ?
    Ser også ut til at det kune har horisontal vinkling så om taket det skal henges i ikke er 100% vateret så vil det negativt påvirke bildet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. (sorry om jeg kupper tråden)
    Skal anskaffe meg Benq W1070 selv, når den kommer på tilbud noen sted. Min 5 år gamle epson har gjort sin jobb. T
    Eneste jeg lurer på om kastelengde på 5 meter med 90' lerret blir for mye? Rommet er helt mørkt, ingen vinduer.
    Mulighet for å justere ned størrelsen? Slikt som jeg kan pr idag.
    Har ett takfeste som jeg aldri mer skal bruke. Henger i en kul på midten, og så fort man monterer inn kabler eller tramper litt hardt i etasjen over, så er den ute av posisjon.
    Så jeg laget en hylle selv, med justerbare vinkler med kjetting fra clas ohlson Kom på ca 100,- med plate fra biltema, vinkellist fra monter, og kjetting fra clas ohlson. Funker i mitt bruk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •