Høyde på prosjektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høyde på prosjektor

Jeg ser fra specs at prosjektoren er 9.9cm høy, men siden jeg bor i studenthybel, og kan jeg ikke skru hull i taket. Derfor må jeg snekre meg en slags boks med hull foran og bak, hvor jeg kan skru fast prosjektoren med takfestet. Og denne boksen setter jeg da oppå en annen hylle. Men aller først må jeg vite hvor høy selve prosjektoren blir når man regner med takfestet.

|-======-|
    | O--------- | Slik blir denne boksen, ser mer ut som en krakk for meg... men uansett; beskrivelsen burde tale for seg selv
    | ----------- |
    Kunne Bidda eller noen andre lykkelige 5120 eiere målt denne høyden(prosjektor+takfeste) for meg? Hadde vært knall!
    Følger forresten takfeste med i pakka?
    Hva slags kabler(av betydning) følger egentlig med?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at ved å bruke en slik boks må det være tilstrekkelig med ventilasjon til projektoren ellers tar den sannsynligvis kvelden rimelig fort!

Det følger ikke med noe takfeste men hvis du tar en titt DIY katogorien her på forumet finner du oppskrift til både takfeste og veggfeste på en billig måte

Kablene som følger med er standardkabler med kort lengde som passer projektoren! Du må nok uansett gå til innkjøp av gode kabler med en viss lengde

Les mer i postene til Bidda!

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden trådstarter postet denne posten feil, avslutter vi denne tråden, og fortsetter diskusjonen i "tråden til Bidda".

http://avforum.no/forum/viewtopic.php?t=12891

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •