vert på demo av sony hw30, men ble ikke helt overbevist desverre

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

vert på demo av sony hw30, men ble ikke helt overbevist desverre

nå skal de først siest at det ikke var bra lyskontroll i rommet, og lerret var ikke noe spesielt bra Komplett.no - AView 16:9 90" Rammelerret tror det var dette. 3D effekten var ok, men slet med kjappe sener. er den eneste PJ jeg har fått sett i hjemmebruk så har ikke så mye å måle opp mot her, noen som har testet både denne samt epson tw8100? er foreløpig desse 2 det står om per idag, tror det blir relativt lite brukt i 3D for ble ikke imponert av det på sonyen sofall, ble direkte travel og anspent for øye, mye mer behageleg og se på i 2D så er dette som er viktigst. kommer nok til å kjøpe dette lerretet AVshop.no / DreamScreen V4 UltraFrame DynaGrey&BrightWhite D65 16:9 234cm/106", har et rom med lyse farger, men med bra lyskontroll. noen som kan hjelpe meg med valg av desse 2, kan ikke se det er andre PJ jeg bør vurdere her, men kom gjerne med forslag

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    HW30 lar deg benytte MotionFlor (FI) i 3D, noe du bør benytte deg av hvis du er opptatt av smoothe panoreringer... TW8100 har ikke FI i 3D men allikevel nesten like myke bevegelser som Sonyen med MotionFlow aktivert. Til 3D er nok ikke TW8100 noe dårlig valg, du har da også mer lys enn HW30 som kan være greit på et 106" lerret. I 2D mener jeg nok imidlertid Sonyen er hakket vassere, så her går det jo litt på en velger å legge mest vekt på.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du så prosjektøren i et rom uten god lyskontroll, er det ikke rart at den ikke imponerte. Lyskontroll og kalibrering er svært viktig.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...en annen ting er selvsagt at 3D med aktive briller og manglende lyskontroll er helt krise siden du da vil se shutterne tydelig og dermed oppleve mye flimring... Aktive briller og 3D krever at det ikke er noe lys i synsfeltet overhode for at du skal få en god opplevelse av effekten.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •