BenQ har dårlig service

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BenQ har dårlig service

BenQ W20000 min gikk i svart tidlig i desember 2012. Jeg trodde det var pæra som var gått pga Red lamp lyste. Det viste seg at det ikke var det, så jeg leverte den inn til service. Det viste seg å være hovedkortet som var gått, uhedigvis gikk 5 år garanti ut i januar 2013. Hadde jeg sendt den inn i desember hadde det gått på garanti fikk jeg beskjed om. Men men sånn er det. Det er jo greit egentlig, men surt og veldig A4. Jeg sa meg villig til å betale 4000 kr for nytt kort. Så startet *******!!! Det drøyde og drøyde. 1 mnd og 2 mnd gikk, ingen tok kontakt og ga meg status. Jeg ringte i ny og ne og maste. De fikk ikke tak i nytt kort. 30 april fikk de tak i et kort i Sveits. Så har det tatt 4 uker og få det fra Sveits til Norge!!! Sykkelbud eller???? Og fikk også greie på at det ikke er et "nytt kort" antageligvis hentet fra delprojektor... Pga 3-4 mnd servicetid og brukt kort lurte jeg på om de kunne vurdere prisavlslag på rep.. Men neida, blank nei!!! Fyfaen snakk om service, greit at 5 års garanti er over, men de kan ikke bare gi **** og behnadle kunder sånn???

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd å høre at du har opplevd så dårlig service. Den første regelen når det gjelder kundesupport er alltid informer brukeren. Eneste projektorsupport jeg har ringt er projectiondesign og den hvar strålende.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    5 år reklamasjonsrett mot fabrikasjonsfeil mener du vel? Garanti er noe annet, da skal de fikse uten å mukke. Reklamasjon etter kjøpsloven blir det ofte diskusjon rundt. Da har de rett til å undersøke og det kan ta tid med mangelfullt utbygd serviceorganisasjon.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anovo eller hva de heter tro?
    Høres veldig kjent ut.. totalt ubrukelig sjappe, tvers igjennom.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olemt
    5 år reklamasjonsrett mot fabrikasjonsfeil mener du vel? Garanti er noe annet, da skal de fikse uten å mukke. Reklamasjon etter kjøpsloven blir det ofte diskusjon rundt. Da har de rett til å undersøke og det kan ta tid med mangelfullt utbygd serviceorganisasjon.
    Ja beklager, mener 5 års reklamasjonsrett. Men et hovedkort er jo beregnet å holde i mere en 5 år, så det hadde gått under 5 års reklamasjonsrett. Det sa BenQ.

Anova er konkurs for mage år siden, det er Servicon AS som tar service nå. Men det er BenQ selv som har levert fryktelig treig og dårlig service mener jeg...:evil:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •