Tips og hjelp til valg av projektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips og hjelp til valg av projektor

Hei!
    Går med en plan om å oppgradere kinoen i kjelleren fra TV til projektor og lerret. Men så var det vilken projektor....
    Jeg tenker å ha en moderat kino i kjelleren. Når det gjelder projektor tenker jeg i prissegmentet fra 10.000 til 20.000. Jeg er uerfaren når det gjelder dette så jeg vet ikke hva jeg bør se etter eller hva som er lurt å legge i en projektor. Eneste kravet er vel at det er full HD.
    Når det gjelder lyskontroll har jeg god mulighet til å dempe lyset, men det blir absolutt ikke helt mørkt. Lyse vegger, men mørke gardiner.
    Setter pris på alle tips og hjelp jeg kan få.

-McEven

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vil anbefale Sony HW30 på det sterkeste. Den får du til en god pris på Avshop inkludert kalibrering. Den er god både på 2D og 3D og har veldig god bevegelse i bildet. Om du velger høy lampemodus så er den fremdeles så lydsvak at den nesten ikke høres. Du bør kanskje bruke et grått lerret om du har lyse vegger. Om du vil noe særlig over 100" med grått lerret kan du se på den dyrere HW50 som er mer lyssterk eller en av Epson sine som er lyssterke.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •