Panasonic Pt-at6000e

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Flay sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic Pt-at6000e

Hei Folken

Fikk nettopp nyhetsbrev fra AVbutikken.

Hvordan er den mot JVC DLA-X35 ?
    HiFi: Lyngdorf Tdai 2200 RP A/D, SDA 2175. Fosgate Signature phono stage. Pro-Ject Xtention 10 evo. Lyngdorf CD-1. Sonos (flere) Lyngdorf BW-1. B&W CM8. Van den hul kabler.
    Home cinema Under construction 23m2: Receiver yamaha RX-A3060 + RX-V673,PANASONIC DMP-UB900 4K UHD BLURAY, Jamo d500 7.2.4. Projektor Epson TW7300. Lydtransparent lerret 300 dreamscreen V5.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan på ingen måter sammenliknes. PT-AT6000 er en grei projektor for de som bare pakker den opp, setter den i drift, og ikke bryr seg nevneverdig om fargetemperatur eller fargegjengivelse. For de som ønsker å kalibrere enheten, er den nærmest umulig å få kalibrert skikkelig. I tillegg måler man helt nye verdier hver gang man skrur den på. Panasonic har aldri vært gode på software, og spesielt ikke i projektorene. Nå er ikke JVC akkurat noen racer på dette området heller, men det er i alle fall mulig å kalibrere opp et OK resultat på X35, så lenge man holder seg unna gamma EQ.

Personlig ville jeg ikke valgt noen av dem. Men så er jeg jo også litt sær ;-)

EDIT: Må moderere meg litt. En X35 med en Lumagen prosessor, det kunne jeg fint leve med. Men da blir jo også prisen en helt annen
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer Flay sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, det er bare å venter hva sony kommer med da.
    Kansje blir det motorisert linse i de rimeligst model denne gangen.
    HiFi: Lyngdorf Tdai 2200 RP A/D, SDA 2175. Fosgate Signature phono stage. Pro-Ject Xtention 10 evo. Lyngdorf CD-1. Sonos (flere) Lyngdorf BW-1. B&W CM8. Van den hul kabler.
    Home cinema Under construction 23m2: Receiver yamaha RX-A3060 + RX-V673,PANASONIC DMP-UB900 4K UHD BLURAY, Jamo d500 7.2.4. Projektor Epson TW7300. Lydtransparent lerret 300 dreamscreen V5.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •