Kjøpt EPSON EH-TW9000 m/full p.kal.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpt EPSON EH-TW9000 m/full p.kal.

Jeg har lenge tenkt å kjøpe meg en projektor, og tenkte på noe billigere, har sett på Epson 6100 og en del andre i den prisklassen, men kunne ikke lenger motstå fristelsen på TW9000 da denne bare er noen tusenlapper unna, og sannsynligvis er i en helt annen liga på alle vis.

Nå skal jeg bruke denne til mye forskjellig PS3, XBOX360, PC, TV og Video. Jeg tenkte å kjøpe TW9000W/9100W, men etter å ha lest mye om at du får veldig "høy" latency på wireless, vet jeg at det hadde irritert meg, så jeg gikk for kablet.

Når det kommer til lerret, så har jeg ikke kjøpt dette enda, men tenkte å male rommet med matt grå farve (hvit nå) så det blir minst mulig refleksjon, jeg har også persienner på alle vindu, så jeg har mulighet til full blending. Tak er fortsatt hvit da. Siden jeg og barna har kostet på oss enn dyr sydenferie i år, må jeg nok bruke et litt billigere lerret til så lenge, så jeg lurer på om noen har noe tips der på hva jeg skal bruke opp til maks ca.5000

På forhånd takk

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor stort lerret hadde du tenkt deg?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nozehorn
    Hvor stort lerret hadde du tenkt deg?
    Jeg har i dag ikke plass til mere en max 106" pga. høytalerne som kommer på siden, men tenkte ikke noe mindre enn 100"

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    106" er nok en klok størrelse siden du har en såpass lyssterk projektor. Et annet spørsmål er jo om du ønsker ramme eller nedtrekkslerret. Budsjettet ditt gir deg ikke all verdens spillerom når det kommer til rammelerret, men kanskje du finner en brukt godbit.

Personlig ville jeg valgt en gråtonet duk ut fra rommet du beskriver. Se litt rundt hos ulike forhandlere og se litt på andre linker på forumet. Sikkert noen som har denne projektoren som kan gi deg et konkret forslag til lerret.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nozehorn
    106" er nok en klok størrelse siden du har en såpass lyssterk projektor. Et annet spørsmål er jo om du ønsker ramme eller nedtrekkslerret. Budsjettet ditt gir deg ikke all verdens spillerom når det kommer til rammelerret, men kanskje du finner en brukt godbit.

Personlig ville jeg valgt en gråtonet duk ut fra rommet du beskriver. Se litt rundt hos ulike forhandlere og se litt på andre linker på forumet. Sikkert noen som har denne projektoren som kan gi deg et konkret forslag til lerret.
    Supert takk skal du ha

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •