Demo av PJ i Stavanger?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Demo av PJ i Stavanger?

Jeg driver å lukter på ny PJ til min hjemmekino. Kandidater er HW30, EH-TW6100/8100. Vet ikke om Panasonic har noe innen rekkevidde.

Finnes det noen plasser i Stavangerområdet hvor man kan få en demo med disse prosjektorene?
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du greier og vente en måneds tid så har jeg en Epson TW9100 snart hengende i taket! Regner med jeg får den i dag, men er ikke ferdig med kjelleren helt enda.
    Bor på hundvåg...

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas
    Jeg driver å lukter på ny PJ til min hjemmekino. Kandidater er HW30, EH-TW6100/8100. Vet ikke om Panasonic har noe innen rekkevidde.

Finnes det noen plasser i Stavangerområdet hvor man kan få en demo med disse prosjektorene?

epson meine eg de har på lefdal. men der har de ikkje akkuratt de beste fasilitetene til å teste ut....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •