Da har vifta røket på min W9000. Har forsøkt å demontere og titte litt inni og det ser ut som det er en helt standard 80mm datavifte som er problemet. Garanti og alt sånt er helt sikkert ute for lengst så jeg har mest lyst til å forsøke å bytte denne vifta sjøl, eller få noen i Trondheim til å hjelpe meg. Er det noen som har gjort dette før, evt. vet av noen i Trondheim eller omegn som har god erfaring. Eller kanskje noen har en guide? Har skrudd opp et større antall skruer for å forsøke å komme til der vifta sitter, men det er rimelig innfløkt med deksler og greier og det finnes helt sikkert en "riktig" rekkefølge å gjøre det i så man slipper å skru ut hver bidige skrue i hele prosjektoren

Det endte med at jeg gav litt opp i går kveld, ettersom jeg faktisk fikk vifta i gang igjen, selv om den hørtes ut som et lite propellfly. Så jeg skrudde den sammen og hengte den opp igjen og den satte i gang, men når det ble stille igjen gikk det ikke lange tida før den skrudde seg av og lampene begynnte å blinke.

Alle tips mottas med takk Har ikke råd til ny prosjektor av samme kaliber nå så må få til en fiks som jeg kan bruke mens jeg sparer til ny. Det passer så usannsynlig dårlig at dette skjer i januar samtidig med at elektrisk anlegg må oppgraderes, bilen må på service og i tillegg må ha nye dekk og bremseklosser