Sony VLP HW50 eller JVC DLA X35? HASTER ;-) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer nr1Pantani sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, ja....den som venter på noe godt osv osv :-P
    Takk for alle svar folkens.
    Setter stor pris på dette forumet her. Tenk på alle de bom-kjøpene og pengene vi hadde "kastet" bort hvis dere med masser av erfaringer ikke hadde ville delt med deres kunnskaper..... så dere fortjener virkelig masser av takk :!:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Låner denne tråden litt. Hadde egentlig bestemt meg for og kjøpe enten Epson sin TW8100 eller TW9000. Men har en kompis som vil selge meg en JVC X35. Hvordan er egentlig JVCen i forhold te Epson sine?

Hvis jeg kjøper JVCen så blir det Adeo sitt lerret, og hvis det er Epsonen så blir det Dreamscrean V4 Dynagreay D65. Mørkmalt rom uten vinduer.

Intermediate J.P sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    502
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Stian
    Låner denne tråden litt. Hadde egentlig bestemt meg for og kjøpe enten Epson sin TW8100 eller TW9000. Men har en kompis som vil selge meg en JVC X35. Hvordan er egentlig JVCen i forhold te Epson sine?

Hvis jeg kjøper JVCen så blir det Adeo sitt lerret, og hvis det er Epsonen så blir det Dreamscrean V4 Dynagreay D65. Mørkmalt rom uten vinduer.
    Hvis du har en "kompis" som allerede har en X35 han skal kvitte seg med,så tror jeg først og fremst jeg hadde spurt hvorfor han skal selge..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han er selger i soundgarden, så den er helt ny!

Noen som kan svare på spørsmålet?

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JVC X35 er en meget god projektor, men den har ikke CMS så du vil ikke kunne få "perfekte" farger uten ekstern CMS, Epson TW9000 har dette og vil også være noe bedre på 3D. Styrken til X35 vil være kontrasten og sortnivået og jeg ville valgt hvitt lerret i en helt mørk kino hvis jeg skulle ha denne, med Epson ville jeg nok valgt grått lerret da den har dårligere sortnivå, men høyere lysstyrke. Hva du burde velge bestemmer egentlig hva du setter som de viktigste egenskapene til en projektor.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Newcomer nr1Pantani sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har HW50`n kommet på plass i kino`n. Etter en demostrasjon av Darbee hos AVSHOP måtte det jo bli en slik også. Synes virkelig den gjør bilde enda klarere og mer detaljert og "dybde".
    Fikk sett litt forskjellige filmer i går og må si jeg er meget fornøyd. Et fantastisk bilde. Går bare rundt og gliser fra øre til øre nå:-D .
    Må også skryte av avshop for kjempe service og en meget god kalibrering av Gorm :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nr1Pantani
    Da har HW50`n kommet på plass i kino`n. Etter en demostrasjon av Darbee hos AVSHOP måtte det jo bli en slik også. Synes virkelig den gjør bilde enda klarere og mer detaljert og "dybde".
    Fikk sett litt forskjellige filmer i går og må si jeg er meget fornøyd. Et fantastisk bilde. Går bare rundt og gliser fra øre til øre nå:-D .
    Må også skryte av avshop for kjempe service og en meget god kalibrering av Gorm :wink:
    Gøy å lese at du (også) ble fornøyd med HW50.

Jeg har selv bestilt samme i dag, og gleder meg etter alt skrytet den får.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •