Benq W1100 VS Optoma HD23 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg tok kjangsen og W1070 blir min første prosjektor nå som avshop kjører kampanje til 6499,-
    Håper dette blir knall.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mackanzocz
    Gorm, ser att W1070 har möjligheter för ISF kalibrering, har du lekt dig med detta på W1070? Till 7000kr har jag egentligen igna krav, men W1070 har ju enormt med features vad jag kan se. Den klarar visst bara 1080i vid side by side 3D som jag förstår det. Med tanke på den enorma minstazoomen kommer folk fort upp i 120" och då kan kanske 720p eller 1080i bli märkbart?
    Side-by-side 3D er og blir crap (halvert horisontal oppløsning), så hvorfor ville noen være interessert i det i det hele tatt? Helt uvesentlig etter min mening.

Når det gjelder ISF-kalibrering, så virker det ikke på projektoren jeg har tilgjengelig (vanlig produksjons-enhet). Uansett hvilke endringer jeg gjør i CCA-menyen, så påvirker det ikke farge-gjengivelsen i det hele tatt. Går jeg ut av ISF-menyen, er det imidlertid mulig å CMS-kalibrere.

PS: ser det er laget en egen W1070 tråd, så kanskje vi bør samle diskusjonen rundt denne her: http://avforum.no/forum/digitale-pro...enq-w1070.html
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •