Skal jeg kjøpe Infocus 4805 i morgen, eller...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal jeg kjøpe Infocus 4805 i morgen, eller...

Skal jeg kjøpe Infocus 4805 i morgen, eller skal jeg vente og se om Benq 5120 dukker opp kanskje i slutten neste uke eller kanskje enda senere, for så å vente en uke eller to til noen har testet den og kanskje er den bra, kanskje ikke så bra..

Noen som kan komme med noen gode innspill? 4805 koster 12k, 5120 9.5k, kjipt å betale de ekstra lappene hvis de er omtrent like gode..

Også har jeg hørt at Benq bruker plast-linser.. Er dette riktig? Og er det dårlig..? Sikkert..

Jupp.. Det var mitt første innlegg.. Håper noen kan komme med noe smart.. På forhånd takk.

Litt mer (pga oppfordring): (og takk!)
    Pj skal brukes til film og konsoll-spill. Ikke pc. Ikke tv. Kasteavstand 2,9 meter. Forholdsvis mørkt rom, men kommer ikke til å ha det bekmørkt. Resten av opplegget tar jeg etterhvert, men må skaffe meg komponentkabler til PS2 og Xbox etter hva jeg har forstått, så får jeg se om jeg bruker Xbox til DVD spiller eller om den gamle Sonyen kanskje har komponent, eller så kjøper jeg meg en ny av et slag.
    Budsjettet har jeg ikke tenkt så mye på, om man bruker 10 eller 12 er forsåvidt det samme, men jeg har bestemt meg for at min første pj ikke skal koste mer enn rundt dette.. Er ikke 100% sikker på om projektor eller stortv er det rette for meg, men har bestemt meg for å begynne med pj, så kan plasmaene falle litt i pris mens jeg prøver..

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Heisann
    Velkommen til forumet.

Du fortelle oss mere om ditt bruk av pj', om rommet, om busjettet ditt og om resten av anlegget.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •