hjelp til kjøp av pj

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjelp til kjøp av pj

hei dårlig topic men trenger hjelp... jeg er drit lei maddamens serier og tv søppel og siden det nå er jul , ja god jul godt folk... jeg trenger hjelp til tips til ny eller en oki brukt pj har et 84" lerret men trenger en ny pj til spill/film (xbox) romet kan total mørkleges (soverom) så fyr løs med forslag... budset 3/4000kr eller løner det seg og heler ente og kjøpe en 50"+ tv? regner med at bruks tid er 10/15 timer i uka...

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er nok hovedsaklig et lite budsjett, det finnes noen 50" tv'r til 5000 ca.

Men med slikt rom du beskriver så hadde jeg ikke utelukka en billige 1080p projektor men dette vil fort koste en 7-8000 kr med mindre du finner noe på brukten.
    Kan du stenge unna lyset kan du få meget kurant og stort bilde for penga, på baksiden har du at dette vil mest sannsynlig være en DLP projektor med påfølgende regnbue effekt er du sensitiv for slikt kan det hele bli et dødfødt projekt.

Hifiklubben fører en del DLP projektorer så der bør du kunne stikke innom og sjekke om du er 'sensitiv'.

Uansett hva slags pj du kjøper så er pærekostnad en faktor, og selv om den varer i 2000 til 4000 timers bruk vil den bli mindre og mindre lyssterk og vil fort koste en par tusen og bytte (med pj til 5k så lurer jeg nesten bare på og kjøpe ny pj istedet)

Det er også mye enklere og sette opp en tv enn projektor og lerret, dette må settes opp på millimeter nivå hvis du man kan, men monteres den i taket så er det en engangs jobb (og vell verdt innsatsen synes jeg)
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •