Benq W5000 eller TW3200..?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Benq W5000 eller TW3200..?

Skal handle noe brukt, på et budsjett, men får ikke helt gjort meg opp en mening om W5000 eller TW3200/3600 som ligger på det samme ca brukt.

Har et rom med svart teppe, full blending og passe mørke vegger og tak, og plassering ingen hindring. Rundt 215cm lerretbredde.

Skal brukes til film først og fremst.

Fordelen med Epson er jo at de gjerne er noe nyere og lettere i forhold til garanti/reklamasjon tenker jeg, og litt usikker på benq kvalitet.

Erfaringer, fordeler/ulemper..?

Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tomle
    Skal handle noe brukt, på et budsjett, men får ikke helt gjort meg opp en mening om W5000 eller TW3200/3600 som ligger på det samme ca brukt.

Har et rom med svart teppe, full blending og passe mørke vegger og tak, og plassering ingen hindring. Rundt 215cm lerretbredde.

Skal brukes til film først og fremst.

Fordelen med Epson er jo at de gjerne er noe nyere og lettere i forhold til garanti/reklamasjon tenker jeg, og litt usikker på benq kvalitet.

Erfaringer, fordeler/ulemper..?
    Kan ikke si så mye om W5000, annet en at jeg vurderte å kjøpe en brukt selv da jeg skulle kjøpe ny projektor i nov/des 2011. Valget falt på TW3200 av flere grunner: gode omtaler, hadde erfaring med epson projektor fra før, lens shift, lys sterk slik at kona kan ha noen stearinlys tent og at prisen på en ny TW3200 var bare noen tusen mer enn en brukt W5000 uten garanti.

Har ikke angret på kjøpet, og har ikke opplevd noen problemer med den. Synes bildet er bra og den støy svært lite.

Har sett at 1år gamle TW3200 har blitt solgt for rundt 4tusen, noe som jeg mener er mye for pengene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •