Ny projektor, trenger HJELP

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Ny projektor, trenger HJELP

Kjære lesere

Jeg skal oppgradere hjemmekinoen min med en ny pj. Har lest masse på forumet og tester men blir aldri helt klok på hva jeg skal velge.

Rommet den skal stå i er i en kjeller. Rommet har lyse vegger men det kommer ikke noe lys utenfra så det er helt mørkt. Det er ca 3,5 til 4m fra lerret til projektor. Lerretet er ca 100"

Har kikket på en del dlp pj siden jeg har lest at disse gir mest naturlige farger og er bedre på svartnivå. Stemmer dette?

Har også kikket mest på 2d siden jeg ikke er helt fan av 30. Er det dumt å kjøpe pj uten 3d? Har tenkt til å bruke ca 15000 så da lurer jeg også på om du i det hele tatt får noe god 3d opplevelse til denne prisen.

Har kikket på en del pj som optoma hd33, hd82og hd83. Mits hc 4000 og hc7800. Videre har jeg også sett litt på epson, men ikke veldig mye siden dette bare er lcd pj.

Har kjørt meg helt fast på valget av pj og håper dere kan hjelpe meg videre i letingen.

Kan også si at pj vil bli hovedsakelig brukt til blueray filmer og gaming på playstation 3

Takker fol alle råd

Mvh
    Terje

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kjøpte akkurat en Mitsubishi HC4000, som jeg er utrolig fornøyd med. Jeg har den i stua, med lite lyskontroll. Koster 14000 på soundgarden, jeg betalte 8500 på pixmania.

Selv er jeg veldig imponert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •