Innstilling av Panasonic PT-AE900E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Innstilling av Panasonic PT-AE900E

Hei!

Har tidligere hatt en tråd hvor jeg vurderte å bytte inn min gamle PT-AE900E i noe nyere og bedre. Det viser seg å være vanskeling innenfor en prisklasse på 10 lapper...

Da får jeg heller bare vurdere å beholde den noe til. Men jeg sliter litt med innstilling. Etter at jeg flyttet den til nytt rom (i ny bolig) så får jeg den ikke til å passe til lerret med flg oppgitte mål:

Kastelengde fra linse til lerret: 3 m
    Høyde hylle (hvor prosjektor står - midtstilt): 2 m
    Nedre kant lerret: 0.75 m
    Øvre kant lerret: 1.90 m

Både prosjektor og lerret er sentrert.

Det burde jo ikke være noe problem å la prosj. stå på hylla? Jeg bruker jo lensshiften, og har også prøvd meg frem med keystone. Ingenting funker. Det ser forsåvidt greit ut horisontalt, men det blir jo uansett skjevt vertikalt når jeg bruker keystone. Hele bildet blir vridd for at jeg skal kunne få fit to screen...

Hva gjør jeg galt? Må prosjektoren høyere opp likevel, selv med lensshift? Skjønner lite av dette, prøvd det meste.

Har forøvrig prosjektor opp/ned på hyllen nå. Hadde den tidligere rettvendt - men det utgjør ingen forskjell.

Håper på noen innspill. Gjerne noen har eller har hatt denne modellen som har litt mer peil.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan du ta et bilde av lerretet når prosjektoren er på og riktig vei (ikke opp ned) og uten bruk av keystone, så vi kan se hvordan det ligger ann ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •