Pæra gikk etter 289 timer på AE500, garanti? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 51
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har ikke gitt opp enda, men det nærmer seg. Serviceverkstedet sa at jeg godt kunne prøve å reklamere, men det var ikke noe de hadde noe med. :? Butikken som solgte den, Så lett data i Sandefjord svarer ikke på hendvendelsene mine. Jeg bor milevis unna så det er vanskelig å stikke innom. Jeg har også sendt et par mail til Panasonic men de svarer heller ikke.

Vurderte sterkt å kjøpe ae700 før pæra røyk, men nå kommer jeg neppe til å røre en Panasonic igjen.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderte sterkt å kjøpe ae700 før pæra røyk, men nå kommer jeg neppe til å røre en Panasonic igjen.
    Bruker ikke Panasonic også Philips pærer (som mange andre), eller bruker de "egne" pærer?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bryr meg egentlig ikke så mye om hvem som har laget pærene. Det som bryr meg er at pæra sitter i et produkt som har en leverandør/produsent som det går ann å få noen svar fra.

Å ikke svare er hakket værre enn å sende en pose med spy til kundene som klager.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt gjennom andre at det beste du kan gjøre er å gå rett på leverandøren, i dette tilfellet Panasonic, som helt sikkert vil ta dette opp med sitt utsalgssted.....

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bryr meg egentlig ikke så mye om hvem som har laget pærene. Det som bryr meg er at pæra sitter i et produkt som har en leverandør/produsent som det går ann å få noen svar fra.

Å ikke svare er hakket værre enn å sende en pose med spy til kundene som klager.
    Helt enig. Jeg trodde du ikke ville ha flere Panasonic projektorer pga. at pæren din røk jeg. Jeg fatter heller ikke at Panasonic ikke gidder å svare. De burde vite at det er alfa og omega for å beholde kunder.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak

Helt enig. Jeg trodde du ikke ville ha flere Panasonic projektorer pga. at pæren din røk jeg. Jeg fatter heller ikke at Panasonic ikke gidder å svare. De burde vite at det er alfa og omega for å beholde kunder.
    Trodde det var serviceverkstedet du hadde problemer med, jeg. :? Dersom du har forsøkt å ta dette direkte med Pana og det er de som ikke svarer, er det jo bekymringsfullt.... :? :?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje de som svarer på mail har Panasonic-skjermer som har gått i stykker slik at de ikke får lest dem.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoppass Cheese
    Kanskje de som svarer på mail har Panasonic-skjermer som har gått i stykker slik at de ikke får lest dem.
    Spør igjen jeg; hos Pana eller serviceverkstedet ditt?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hos Panasonic!
    Serviceverkstedet har alltid svart. Har jeg skrevet noe annet siden du lurer?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hos Panasonic!
    Serviceverkstedet har alltid svart. Har jeg skrevet noe annet siden du lurer?
    Tydeligvis bare trøtt, da, Whoppass. Kunne ikke se det tydeligvis.... Synd at du har problemer med dette, håper det ordner seg, for 700en ser i hvertfall ut som en kanonspiller.... :wink: :wink:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La oss håpe det ordner seg. Har du ikke hørt noe fra Panasonic i det heletatt? Kanskje det er mulig å gå inn en annen vei, f.eks sende mail til en annen avdeling? Kanskje ikke mailadressen du sender til ikke eksisterer? (Fått ny?)

for 700en ser i hvertfall ut som en kanonspiller....
    :shock:

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle det være noen tvil om dine rettigheter, så sjekk denne postingen:
    http://avforum.no/forum/viewtopic.php?p=6833967#6833967

Ikke gi deg, Whoppass! 6 måneder, my ass! Det er minimum 2 års reklamasjonsfrist, og ingen garanti kan begrense det!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    La oss håpe det ordner seg. Har du ikke hørt noe fra Panasonic i det heletatt? Kanskje det er mulig å gå inn en annen vei, f.eks sende mail til en annen avdeling? Kanskje ikke mailadressen du sender til ikke eksisterer? (Fått ny?)

for 700en ser i hvertfall ut som en kanonspiller....
    :shock:
    Mener PJ ops: ops: ops:

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slikt som dette irriterer meg grenseløst. Så dårlig service fra Panasonic sin side ved å ikke svare på henvendelser når man kontakter de. Akkurat tilfeller som dette kan gjøre så at jeg ikke satser på nettopp AE700 (som jeg nesten hadde bestemt meg for) når jeg skal ha meg projektor på nyåret.

Lykke til Whopass, ikke gi deg med dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Frogner, Sørum
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Pæra gikk etter 289 timer på AE500, garanti?

Siden projektoren min er 9 måneder gammel så antar jeg at jeg må hoste opp 3500kr for en ny pære. Men tenkte jeg skulle spørre om jeg har forstått garantien riktig. Er det eventuelt noen som har fått ny pære selv om den nevnte garantien har gått ut?
    Ikke aksepter det! Ta kontakt med forbrukerombudet. Vi snakker ikke om en 40W pære til 19,90 her, dette er et avansert produkt til flere tusen kroner. Fra min egne diskusjonstråd om emnet virker det som om alle som har satt seg på bakbeina, og gått mot denne garantien vha forbrukerombud eller noe annet har vunnet frem, og det skulle bare mangle!

Vi får se hvordan det går i mitt tilfelle

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Slikt som dette irriterer meg grenseløst. Så dårlig service fra Panasonic sin side ved å ikke svare på henvendelser når man kontakter de. Akkurat tilfeller som dette kan gjøre så at jeg ikke satser på nettopp AE700 (som jeg nesten hadde bestemt meg for) når jeg skal ha meg projektor på nyåret.

Lykke til Whopass, ikke gi deg med dette.
    Høres ikke bra ut, Whoppass. Håper dette er et "engangstilfelle", og at det ordner seg. Veldig dumt dersom en slik sak skulle ødelegge for en så bra PJ so jo 700en er.

Står foreløpig fremdeles på at AE700 står i stua mi i løpet av første halvår 2005.... :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå gidder jeg ikke mer. Det har gått over en måned, så nå kjøper jeg ny pære bare for å få projektoren i gang igjen. Om jeg finner en pære da. Ser ikke ut som om noen har dem inne. :?

Newcomer oledole79 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lurte på en ting...er det timeteller på projektorene eller?Ser at mange oppgir timetall...som f.eks i denne posten så har pæra gått i 289 timer...? :?:

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er timetellere på projektorer. Disse kan dog nullstilles slik at man bør være kritisk ved kjøp av f eks. brukt pj.

Mvh

Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det er synd at du ikke har fått noe svar fra Panasonic Norge. Jeg hadde en sak med Panasonic ang VB på min PT-AE500. Jeg fikk imidlertid svar fra Panasonic på mail, selv om svarene ikke var positive i forhold til det jeg ønsket og oppnå, noe som var ventet.

Det jeg reagerte mest på var at tonen i svarene var lite hyggelig. I de siste mailene var tone så ufin at jeg sendte hele korrespondansen til forretningen hvor jeg kjøpte prosjektoren. De valgte heldigvis en helt annen tilnærming, selv om utfallet ble det samme.

Dette har resultert i at jeg gjerne handler i denne forretningen igjen, men det blir ikke noe fra Panasonic!

Hensikten med dette innlegget er ikke å starte en sverting av Panasonic, men kanskje min sak forklarer hvorfor Panasonic ikke svarer på dine henvendelser. Det kan hende at de ikke har noe å bidra med og at de derfor føler at det ikke vil komme noe positivt ut av en diskusjon med deg?

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •