Hvilken pj og lerret passer mitt rom. pris 15-20 tusen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken pj og lerret passer mitt rom. pris 15-20 tusen

Rommet er 4,5 langt og 3,2 bredt. Har regnet meg frem til at jeg bør gå for 180cm lerret (sitteavstand 2,8-4m)

Men det er en jungel av tråder, tester og anbefalinger. Hadde vært veldig kjekt om noen med tilsvarende rom kunne hjulpet meg litt på veg.

Hadde i utgangspunktet tenkt lydtransparent lerret, men pga liten størrelse på rom tror jeg at jeg dropper det. Får heller være at høyttalerne står på golvet til utstilling...

Ser for meg at pj henger i taket ca 4 meter fra lerret?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I stort sett allt beror på hur ditt rum är när det gäller ambient ljus och reflektioner. I en helt vanlig "stua" är det vanligtvis ljust/vitt med reflektioner därtill. Resultatet av detta ger ett dåligt svartnivå. Svart kan se grått ut.

Kan du maskerar rummet så kan du gott gå för ett större lerret. 110" hade fungerat fint. Jag har 106" från 3 meter och jag tycker det är perfekt. Nu använder jag aldrig texter på serier eller filmer, och jag kan tänka mig att det är slitsamt med text på stort lerret från kort håll.

Till den prisen och om ditt rum kan maskeras en del hade jag valt Sony HW-30 eller alternativt Epson TW9000.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •