Projector (84") i tillegg til Sony 65" led tv? Bortkasta eller perfekt kombinasjon? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Active Superbit sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Morten M
    Nå har jeg nettopp hentet TW9000(W) og DreamScreen Dunagray V4 Tab-Tension 92"
    Grattis!

Sitter selv i tankeboksen og får ikke helt bestemt meg for Sony eller Epson. Kjøpte du din hos AvShop?

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg hentet det på avshop i går, så leverer jeg projectoren tilbake for full kalibrering etter 40-50 timers bruk.

Har bare fått prøvd projectoren på hvitmalt gipsvegg med ganske ru overflate, men kan vel konstatere at 92" ikke ble
    for stort på ca 2.9m avstand iallefall, tror det blir passe på ca ca 2.7m som jeg har tenkt.

Det blir nok ganske greit med den grå V4 duken, men jeg ser at hvite vegger og tak lyser opp rommet litt mer enn jeg hadde trodd.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Morten M
    Ja, jeg hentet det på avshop i går, så leverer jeg projectoren tilbake for full kalibrering etter 40-50 timers bruk.

Har bare fått prøvd projectoren på hvitmalt gipsvegg med ganske ru overflate, men kan vel konstatere at 92" ikke ble
    for stort på ca 2.9m avstand iallefall, tror det blir passe på ca ca 2.7m som jeg har tenkt.

Det blir nok ganske greit med den grå V4 duken, men jeg ser at hvite vegger og tak lyser opp rommet litt mer enn jeg hadde trodd.
    Finn fram malerkosten, hehe.. Selv malte jeg stuen min i en supermatt brungrå farge for litt siden . Ble både veldig pent til stuen, og passet bra til projektoren

Da fikk jeg omsider svar på at AVshop ikke har høstferie. Har vært vanskelig å komme i kontakt med dem på mail og tlf, men da tok jeg sjansen på en bestilling og håper den blir kjapp klar for henting :-D

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde holdt meg til enten lærret elleer bare tv, fordi jeg ville sagt det ble nesten like god kinofølelse...

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan bare dra å hente projectoren på avshop med en gang, når du drar på lageret så leverer du en lapp til de på
    lageret og de henter ting fra hylla. Jeg bestilte ikke på nettet før jeg dro til butikken.

Jeg tror 65" og 92" (41.54% larger diagonal 100.33% larger area) blir en bra kombinasjon, det er ikke feil med en bra tv
    som kan brukes i dagslys. Tror ikke det blir kjipere å se på film selvom tven ikke visner bak lerretet :P

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superbit
    Finn fram malerkosten, hehe.. Selv malte jeg stuen min i en supermatt brungrå farge for litt siden . Ble både veldig pent til stuen, og passet bra til projektoren

Da fikk jeg omsider svar på at AVshop ikke har høstferie. Har vært vanskelig å komme i kontakt med dem på mail og tlf, men da tok jeg sjansen på en bestilling og håper den blir kjapp klar for henting :-D

Bilder og eller eventuele farge koder please. Sitter enda i tanke boksen på hva stua skal males i.

Er litt for gammal til og ha sortmaskert stue (ikke dedikert rom) selv om jeg har lov til og gjøre som jeg vil.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vennligst hold tråden fri for "produkt-jakt" innlegg. Dette er en teknisk tråd, og info rundt forhandlere hører ikke hjemme her!
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Bilder og eller eventuele farge koder please. Sitter enda i tanke boksen på hva stua skal males i.

Er litt for gammal til og ha sortmaskert stue (ikke dedikert rom) selv om jeg har lov til og gjøre som jeg vil.
    Husker ikke hva fargen heter, men det ligger i nærheten av fargene Marrakesh, Kvist, Metropol, Atmosfære og Krydder til Jotun Lady. Skal få tatt noen bilder snart :-D

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig interessert i å se et bilde av denne fargen