Sony HW30 tydelig forbedring kontra JVC hd100 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    721
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony HW30 tydelig forbedring kontra JVC hd100 ?

Jeg sitter egentlig litt på gjerdet å venter til 4k skal komme seg brukbart ned i pris, men har lyst på en ny projektor med 3d nå som jeg har hatt jvc hd100 i 4år nå.
    Spørsmålet er om Sony HW30 vil være en god nok erstatter til JVCen som henger i taket nå?.
    Sonyen selges for kun 20000 på avshop så det vil være et relativt lite utlegg iogmed at den kanskje neste år blir byttet ut allikevel.

Jeg har vurdert JVC X30 og iogmed at den ligger på omtrent samme prisen og sikkert er overlegen på bildedynamikk i 2D, men den fungerer ikke så bra i 3D etter det jeg har lest med betydelig synlig crosstalk.
    Cluet mitt er at jeg er fornøyd nok med 2D fra JVCen jeg har nå så om sonyen kan matche denne er eller er bedre så er det for meg en no-brainer.
    Så er det også optikken fra sony da om denne kan matche HD100.
    Jeg har også bestillt meg en lumagen radiance XS og chromapure standard.

kanskje jeg burde vente til den nye sony hw50 og den nye JVC entry modellen kommer, men da må jeg vel ut med 10000 ekstra pr projektor og skal den bare leve i kinoen i kanskje et år før den byttes ut med en dyrere 4k projektor så er det jo bare enda mer penger ut av vinduet, og slik er den evige runddansen :O.
    Jeg regner med at lumagen scaleren også vil være med på å "rydde" litt i bildet så spørsmålet er om jeg har så mye igjen på å vente til de nye entry modellene kommer om ettpar måneder.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei !
    Blåser litt liv i denne tråden igjen.
    Jeg vurderer også Sony HW 30 fremfor Jvc HD 100.Vil jeg merke stor forskjell på disse projektorene i 2D ? ,eller burde jeg gå opp til HW 50,for at det skal være vært ett bytte?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •