Panasonic Plasma har gjort meg bortskjemt ! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 46
    Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    diskutere mot gorm når det gjelder projektor mm... jaja :roll:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    diskutere mot gorm når det gjelder projektor mm... jaja
    Ja, ungdommelig overmot skal en ikke kimse av ;-)

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Stemmer det, jeg glemte SIM 2. Trodde ikke de ble dyrere enn 200 - 300 tusen da.. :grin: Du sier ingen proff PJ kan prosudere like bra bilde som VW1000ES? Det tror jeg neppe på. Ser lett for meg at VW1000ES er bedre enn SIM2 og alt annet for det private, men kan UMULIG være bedre enn Sony R220, SRX T420, S110, JVC 8KHD, RED 6KHD (eller var hadde de 8KHD de også) Merdian 810 osv.. de der koster mer i dollar enn VW1000ES gjør i kroner! Nå har de 10 000 ANSI lumens og opp i mot 26 000 så det er nok ment for litt større enn 129".. men siden de er så dyre burde de vel også produsere et bedre bilde?
    Som Gorm sier er det eneste de er bedre på er å fylle et enormt lerret, de er ikke i nærheten av VW1000 på ren bildekvalitet. Men jeg skjønner at du er så forutinntatt at det er helt umulig å få deg til å tro på meg. Hvis du mener at sortnivå er det viktigste i et bilde er det no contest mellom en hvilken som helst proff maskin og VW1000, egentlig på alt annet også bortsett fra lysstyrke. Jeg kan love deg at jeg har mye bedre bilde enn din drømmekino Kipnis Studio Standard!

Sim 2 Lumis HC 3D-D (2 Lumis i stack med passiv 3D) koster vel 500.000,- hos den danske importøren, tviler på at den er noe sælig billigere her...

Og som de nevner over her er kanskje ikke Gorm den man skal diskutere så mye med når det gjelder bilde.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Ja, ungdommelig overmot skal en ikke kimse av ;-)

Er det ikke lov å ha en samtale med Gorm? Jeg skjønner at alle her er veldig glad i han, jeg respekterer han mer en noen andre her på avforum -- men det går vel an å ha en samtale med han uten at halve forumet skal angripe meg?
    Det er sunt å "krangle" med kunnskapsrike som han, man lære utrolig mer en hvis bare bare nikker og sier ja til alt en sier 8)

Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    diskutere mot gorm når det gjelder projektor mm... jaja :roll:
    Jeg diskuterer med, ikke mot. Det er forskjellen.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    1. Bare gled deg

2. Nei, påstår ikke at 8602 er en dårlig projektor. Sier bare at den har en virkelig god egenskap, og den nyter du bare marginale goder av. Sammenliknet med de andre DLP-ene på markedet, er 8602 en veldig god projektor. Men så er også DLP som sådan, blitt rimelig "utdatert" i forhold til LCoS og LCD. Alt er selvsagt avhengig av bruksområdet. En HW30 vil for eksempel ikke gjøre en spesielt god figur i det lyse rommet ditt, mens en TW9000 vil være helt overlegen. Om de konkurrerer i samme prisklasse er vel gjenstand for diskusjon. Det kommer an på tidsaspektet. 8602 kostet mer enn de andre noensinne har kostet, og de andre er fortsatt "nyheter", som vil falle ytterligere i pris.

3. Sharp LCD er absolutt ikke førstevalget mitt, så den kan jeg forstå.
    Lerret finnes, f.eks DNP Supernova 08-85. Ulempen er selvsagt at det koster mer en dobbelt så mye som du ga for projektoren din. På et Supernova ville du fått tilbake mye av den ANSI-kontrasten rommet ditt spiser i dag.

Nei det gjør de ikke. De produserer en mye bedre bilde på 10 meter bredt lerret, enn det VW1000 ville gjort. Det er det eneste. Ser vi bort i fra størrelsen, så er VW1000 totalt overlegen på generell bildekvalitet. Det enorme lysutbyttet i de proff-projektorene du nevner, er også årsaken til at de ikke har en tiendedel av dynamikken og kontrasten VW1000 kan levere.
    Wow, tusen takk for konkret svar! Godt å vite at det er en som også har erfaring med en PJ som ikke BenQ, Optoma, Epson, JVC eller Sony. Trodde nesten jeg var den eneste hadde en PJ som ikke var av de 4-5 merkene :-|
    Selv syns jeg Infocus SP8602 er et KNALLKJØP, men er nødt til å selge den, flytter "tilbake" til Dubai, da må jeg bare leve med det pappa har å tilby på lyd og bilde fronten (å nei ) etter det er blir det militæret så hadde vært utrolig dumt å ha en PJ som rotner i mange år. Jeg kommer vel aldri til å oppleve akkurat denne projektoren i optimalt forhold :cry:

@ Andreas, jeg stiller meg litt kritisk (egentlig er jeg ikke kritisk i det hele tatt, det er bare at får det til å virke som VW1000ES har det beste bildet noen gang laget ) fordi VW1000ES har aldri blitt regnet som "best" noe sted vel? What Hifi ga det 4/5, de bruker en skala fra 4 til 5 omtrent, de gir full 5ere som hundekjeks. Jeg har troa på at det er en av markedets ALLER beste PJer, men når What hifi gir 5/5 til en som koster mye mer kan man bare lure... Trusted Reviews ga denne en 9/10, samme score som min PJ 8) na- na- na- na! Har du bevis på at jeg er helt på bærtur og en anerkjent anmelder bekrefter at VW1000ES er det beste innen hjemmekino er det bare å poste (på PM / andre tråder dersom dette skulle regnes som off-topic)

Jeg ville passet på kommentarene dine om "bedre enn KSS bilde" ingen som har vært inne der har hørt eller sett noe som er på samme nivå, for å ikke snakke om bedre 8)

Men om Gorm sier det, så må det vel være sånn. Da har jeg lært noe i dag også! HomeTheater og Stereophile gutta osv foretrekker vel heller 264" med litt dårligere bilde enn 120" med bedre bilde

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sunt å "krangle" med kunnskapsrike som han, man lære utrolig mer en hvis bare bare nikker og sier ja til alt en sier
    Jeg har aldri hatt inntrykk av at andre her på forumet er nikkedukker, hverken for Gorm eller andre. Det er tross alt andre her på forumet som også kan noe.

Når vi så, basert på egen erfaring og kunnskap, er enig med Gorm i mange spørsmål, så er det ikke fordi han heter Gorm, men fordi vi i form av den samme kunnskapen og erfaringen deler de samme synspunktene.

Om du ikke er enig med han eller andre, så er det heilt i orden. Men det blir en smule absurd når du argumenterer mot personer som har testet "alt" som måtte finnes av prosjektorer i årevis og så har du kanskje toppen eid en eller to selv.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Jeg har aldri hatt inntrykk av at andre her på forumet er nikkedukker, hverken for Gorm eller andre. Det er tross alt andre her på forumet som også kan noe.

Når vi så, basert på egen erfaring og kunnskap, er enig med Gorm i mange spørsmål, så er det ikke fordi han heter Gorm, men fordi vi i form av den samme kunnskapen og erfaringen deler de samme synspunktene.

Om du ikke er enig med han eller andre, så er det heilt i orden. Men det blir en smule absurd når du argumenterer mot personer som har testet "alt" som måtte finnes av prosjektorer i årevis og så har du kanskje toppen eid en eller to selv.

En smart person stiller barne spørsmål, det sa Einstein 8)

Men har jeg gått glipp av delen der jeg argumenterer mot han?

Hvis jeg noe gang har direkte utalt: "Nei, du har feil!" eller "dette stemmer ikke i det hele tatt, riktige svaret er..." så kom med det og jeg legger med i støvet.

Men nå fikk jeg bare lys til å kjøpe meg bøtter med maling å sortmaskere hele rommet! Bedre med tillatelse enn tilgivelse?

Sitat Opprinnelig postet av JernetTZ
    Hadde de kommersielle kinoene hatt sortnivået til VT50 som VW1000 har, så hadde det hvertfall vært en bedre opplevelse for meg som irriterer meg over dårlig sortnivå på kino.

Helt enig der også Sort har vel alltid vært et problem for meg på kino. Nå bor jeg i lille askim med hele 17 000 inbygger. Det er nesten skummelt at på til og med TDK:R premiere ble det så vidt en halv sal. Når jeg så Expendables 2 var det kanskje 10 stykker der! Skjønner ikke at de ikke har gått konk..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde de kommersielle kinoene hatt sortnivået til VT50 som VW1000 har, så hadde det hvertfall vært en bedre opplevelse for meg som irriterer meg over dårlig sortnivå på kino.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Blir vel litt "urettferdig" å sammenlikne TV-apparatet med markedets høysete kontrast (og beste sortnivå), med en "avdanket" projektor som hverken har god kontrast eller sortnivå. ;-)

Når det gjelder farge-gjengivelsen, har du nok mye å gå på når det gjelder kalibrering. Men å endre på det faktum at W5000 kun har en grunnkontrast rett i overkant 1000:1, er ikke mulig via kalibrering.
    Du kan jo få virkelig heftige projektorer, om du legger samme sum på bordet som da du kjøpte VT50
    Om ikke annet var det fint å høre at verden har gått fremover og at gode prosjektoralternativer finnes. Og jeg må vel også bare svelge at jeg sitter med noe gammelt skrot - selv om den jo fremdeles er en testvinner når jeg refererer til den

Så med andre ord er det Sony HW30 som gjelder om jeg ikke har misforstått ?

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er HW30, eller en helt annen som er det rette valget, er avhengig av rommet, lerret, samt størrelsen på sistnevnte. For å kunne anbefale rette projektor, er jeg nødt til å vite alt om lysforholdene i rommet, og lerretsvalget.
    Når jeg nevnte HW30, så var det bare som et eksempel på hva som kan gi en bedre bildeopplevelse enn plasmaen. Dette fordrer selvsagt at rommet er mørkmaskert. Men regner med at dette ikke er et problem for deg, siden det var snakk om en kjellerstue? Er kjellerstuen derimot hvitmalt, så vil nok plasmaen din "rule", uansett valg projektor.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow, tusen takk for konkret svar! Godt å vite at det er en som også har erfaring med en PJ som ikke BenQ, Optoma, Epson, JVC eller Sony. Trodde nesten jeg var den eneste hadde en PJ som ikke var av de 4-5 merkene :-|
    Selv syns jeg Infocus SP8602 er et KNALLKJØP, men er nødt til å selge den, flytter "tilbake" til Dubai, da må jeg bare leve med det pappa har å tilby på lyd og bilde fronten (å nei ) etter det er blir det militæret så hadde vært utrolig dumt å ha en PJ som rotner i mange år. Jeg kommer vel aldri til å oppleve akkurat denne projektoren i optimalt forhold :cry:

@ Andreas, jeg stiller meg litt kritisk (egentlig er jeg ikke kritisk i det hele tatt, det er bare at får det til å virke som VW1000ES har det beste bildet noen gang laget ) fordi VW1000ES har aldri blitt regnet som "best" noe sted vel? What Hifi ga det 4/5, de bruker en skala fra 4 til 5 omtrent, de gir full 5ere som hundekjeks. Jeg har troa på at det er en av markedets ALLER beste PJer, men når What hifi gir 5/5 til en som koster mye mer kan man bare lure... Trusted Reviews ga denne en 9/10, samme score som min PJ 8) na- na- na- na! Har du bevis på at jeg er helt på bærtur og en anerkjent anmelder bekrefter at VW1000ES er det beste innen hjemmekino er det bare å poste (på PM / andre tråder dersom dette skulle regnes som off-topic)

Jeg ville passet på kommentarene dine om "bedre enn KSS bilde" ingen som har vært inne der har hørt eller sett noe som er på samme nivå, for å ikke snakke om bedre 8)

Men om Gorm sier det, så må det vel være sånn. Da har jeg lært noe i dag også! HomeTheater og Stereophile gutta osv foretrekker vel heller 264" med litt dårligere bilde enn 120" med bedre bilde
    Når VW1000 får samme karakter som din Infokus så er den nok ikke noe bedre vil jeg tro.

Og at veldig få har gitt toppkarakter til VW1000 skjønner jeg ikke, men dette er vel en helhesvurdering med at det ikke finnes 4K kildemateriale, pris, at den ikke har CMS(det har kommet en ekstern CMS til den nå, min har CMS via Lumagen prosessoren min) osv. På ren bildekvalitet er den 10/10 uansett, men som du sier du tror det ikke før du ser det alikevel velger du å stole blindt på tester. For å få deg til å tro meg kan vi kanskje få Gorm til å uttale seg om bildekvaliteten til VW1000, Gorm? Jeg har gitt deg muligheten til å komme å se og den muligheten burde du ta vare på...

Bedre nn KSS sitt bilde trenger jeg ikke være forsitkig med da han bruker en proff projektor som desverre ikke kan konkurrere med VW1000 i ren bildekvalitet. På størrelse på lerret knuser den VW1000, men ikke ren bildekvalitet. Du som setter sortnivå øverst på lista burde jo skjønne det da en proff projektor ikke har noe særlig mer enn grånivå.

Sorry for OT.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Når VW1000 får samme karakter som din Infokus så er den nok ikke noe bedre vil jeg tro.

Og at veldig få har gitt toppkarakter til VW1000 skjønner jeg ikke, men dette er vel en helhesvurdering med at det ikke finnes 4K kildemateriale, pris, at den ikke har CMS(det har kommet en ekstern CMS til den nå, min har CMS via Lumagen prosessoren min) osv. På ren bildekvalitet er den 10/10 uansett, men som du sier du tror det ikke før du ser det alikevel velger du å stole blindt på tester. For å få deg til å tro meg kan vi kanskje få Gorm til å uttale seg om bildekvaliteten til VW1000, Gorm? Jeg har gitt deg muligheten til å komme å se og den muligheten burde du ta vare på...

Bedre nn KSS sitt bilde trenger jeg ikke være forsitkig med da han bruker en proff projektor som desverre ikke kan konkurrere med VW1000 i ren bildekvalitet. På størrelse på lerret knuser den VW1000, men ikke ren bildekvalitet. Du som setter sortnivå øverst på lista burde jo skjønne det da en proff projektor ikke har noe særlig mer enn grånivå.

Sorry for OT.

Det var vel en god spøk den har fått en god del mye kritikk for mangel av 4KHD materiale, men du uttaler den som om det blir så bra at den burde ha fått 11/10! Jeg gleder meg til å se den, men per dags dato har jeg mere gjeld enn det jeg for betalt vil jeg tro, kanskje jeg rekker det til uka om du har tid da akkurat det med proff projektor, de jeg har sett her i Askim kino, Mysen kino, Ski kino, til og med i London's luksus kino er bare grå nivå som du sier, men jeg ville vel tro at særlig askim og mysen kino ikke har brukt mer enn 50 lapper på sin projektor, ellers har de kjøpt en PJ for mange hundre tusen.. på 90 tallet. Bildet ser vel ikke så alt for mye bedre ut enn my Infocus Sp8602 i et hvitt rom :P jeg vil tro at dersom jeg får (sitat) "10 ganger mer dynamikk" med et optimalt rom vil bildet uten tvil overgå kinoen hjembyen.

For å være stengtatt on-topic, til deg OP:

sort maskert rom og en god PJ a la Sony HW30 og da er du der

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En smart person stiller barne spørsmål, det sa Einstein
    Joda, men det er greit å ha noen svar også ;-)

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke uten grunn at man ikke sammenlikner flatskjermer og projectorer.
    Som flere har nevnt så er spesielt rommet og lerret svært avgjørende bildet på en projector.

Det mange glemmer er at det stor forskjell på hvordan en flatskjerm yter i forskjellige rom også.
    De fleste flatskjermer har en blank front som gjør at man ser refleksjoner av vinduer og lamper.
    Nå er det ikke mange som har flatskjerm og batcave, men det er faktisk eneste refferdige måte å sammenligne TV og projector på.

Det er stor forskjell på en flatskjerm som skal brukes i en opplyst stue og en som er ren filmskjerm for eksempel i en kjellerstue.

Jeg har batcave og projector som gir meg mye bedre bilde en den nye fine flatskjermen jeg har i stua.
    Ikke fordi flatskjermen er dårlig, men fordi det er lys tapet og vinduer i stua som ødelegger bildet.

Jeg HATER refleksjoner.

Dessuten vet jo ALLE at Sony lager verdens beste forbruker projectorer så det skjønner jeg ikke at dere gidder å diskutere en gang:-D8)

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    Det er ikke uten grunn at man ikke sammenlikner flatskjermer og projectorer.
    Som flere har nevnt så er spesielt rommet og lerret svært avgjørende bildet på en projector.

Det mange glemmer er at det stor forskjell på hvordan en flatskjerm yter i forskjellige rom også.
    De fleste flatskjermer har en blank front som gjør at man ser refleksjoner av vinduer og lamper.
    Nå er det ikke mange som har flatskjerm og batcave, men det er faktisk eneste refferdige måte å sammenligne TV og projector på.

Det er stor forskjell på en flatskjerm som skal brukes i en opplyst stue og en som er ren filmskjerm for eksempel i en kjellerstue.

Jeg har batcave og projector som gir meg mye bedre bilde en den nye fine flatskjermen jeg har i stua.
    Ikke fordi flatskjermen er dårlig, men fordi det er lys tapet og vinduer i stua som ødelegger bildet.

Jeg HATER refleksjoner.

Dessuten vet jo ALLE at Sony lager verdens beste forbruker projectorer så det skjønner jeg ikke at dere gidder å diskutere en gang:-D8)
    Er du noen har som har sagt at Sony ikke lager verdens beste forbruker projektorer? 8)

Blir forsatt irritert over at projektorer og HDTVer ikke blir sammenliknet mer..
    Syns det hadde vært mye enklere å lese om Epson TW9000W, og anmelder forteller oss at "i et optimalt rom deler det karakteriske trekk med Panasonic VT30, med sort som er +/- 0.001cd/m² fra hverandre og fargene er like langt unna 6500K, men med hvite vegger ligner den mer på en X50 bortsett fra f.eks fargene"

--- Det jeg siterte bare fant jeg opp på streken som et eksempel på hvordan jeg syns man bør omtale projektorer er ikke alle som har muligheten til og sammenlikne 40 projektorer med hverandre

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vi fått oss en liten kverulant på forumet?
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Har vi fått oss en liten kverulant på forumet?
    Pøh, jeg har vært her i 9 år!

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Pøh, jeg har vært her i 9 år!
    Hehe
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Active BaronRibsskog sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir forsatt irritert over at projektorer og HDTVer ikke blir sammenliknet mer..
    Og jeg blir irritert over at man ikke sammenligner lastebiler og sportsbiler.

Det er såpass forskjellige produkter at det blir meningsløst. Det er totalt uaktuell å erstatte min TV med projektor, og det er totalt uaktuelt å erstatte min projektor med TV.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går faktisk til en viss grad

Projektoren din Ultima, blir som en rimelig, men lyssterk LCD-TV. Ikke spesielt god, men fungerer bra i lyse rom. ;-)

HW30 og X30 - i mørke rom - blir litt som VT50, bare uten alle de "jalla" artefaktene og problemene til plasma skjermen.

TW9000 blir som en meget god LCD med LED baklys, og kan dermed brukes både i lyse og mørke rom. Litt mer fleksibel, men ikke like god som Sony og JVC i mørke rom.

Likevel vil rommet og lerretet, kunne forandre forutsetningene her fullstendig 8)
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •