Oppgradere projektor (ca 20k) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer MontyBurns sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det slik at HW-30 mangler trigger-kontakt? Det er litt dumt.... jeg har nemlig lagt opp kabelrør mellom projektor og lerret. Det vises i en review til at dette kan løses via receivere. Hvordan fungerer dette i praksis? Har man en egen knapp på receiver-fjernkontrollen for å styre lerret...? Jeg mangler uansett kabelgang mellom receiver og lerret.... dette var litt irriterende.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aabø
    Takker olemt for glimrede demo av Sony HW30 i går kveld! Den er nå allerede i bestilling.

Har ikke bestemt meg for lerretsstørrelse ennå (100" vs 106"), så jeg tror jeg vil teste litt på veggen hjemme først for å få et inntrykk av størrelsene. Jeg er fleksibel mtp sofaplassering og sitteavstand, men frykter kanskje at Sonyen mister litt mye av punchen på 106", særlig når pæren har gått en del timer?
    Bare hyggelig! Og takk for vin

Gleder meg til å høre hva du erfarer med projektoren. Du blir garantert fornøyd. Selv med så lyst rom som mitt la jeg egentlig aldri merke til noe særlig lystap fra den gamle Benq projektoren. Da det var dags for å bytte pære var det fortsatt mer enn nok lys i den gamle. Så jo litt forskjell men ikke mye. Tok vare på den gamle og tipper den i realiteten har mye igjen. Kan ikke tenke meg at sonyen er noe særlig mer merkbar på området.

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som har mottat denne prosjektoren (VPL-HW30ESKIT utgaven).
    fikk dere med 2 briller?.

tenker at når det står par, så menes det to... men jeg fikk bare EN brille i min...

haha...nevermind...om man pakker opp den helt så finner man en BRILLE på bunnen og=P

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •